piątek, 14 czerwca 2019

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

W tym tygodniu InstaWeek ciut wcześniej :)) Dlaczego? Bo za chwilę łapię za walizkę i wyjeżdżam na cały weekend do SPA! Hurra!

To nie koniec wiadomości :))) Po powrocie ze SPA, w poniedziałek, idę na jeden (kolejne hurra) dzień do pracy a we wtorek rano - kierunek działka, na której będę urlopować az do 23 czerwca. 

Muszę porządnie odpocząć, także od internetu i bloga, dlatego zapraszam Was na wpis ze stylizacją po moim urlopie,  24 czerwca. 
Ale się cieszę!

1. Kosmetyki BotanicFood polecają się do pielęgnacji :) Znajdziecie je w drogeriach Natura.

2. Już nie mogę się doczekać zabawy paletką Rainforest of the Sea od Tarte Cosmetics! Jest idealna, od fantastycznego, pomysłowego opakowania z pływajacym żółwiem, aż po niesamowitą zawartość. Znajdzicie ją w perfumeriach Sephora.

3. Kosmetyki Phenome znam i lubię i to od dawna. Tym razem przetestuję serum, lotion do twarzy i maskę do włosów. Zapowiadają się super!

1. Ten zestaw upolujecie w Sephorze w promocyjnej cenie 99zł! Maskara ze zginaną szczoteczką i czarna pomadka o transparentnym, różowo-śliwkowym wykończeniu podbiły już moje serce.

2. Spokojna, upalna i leniwa niedziela to doskonałe remedium na rozgorączkowaną sobotę spędzoną na See Bloggers.

3. Kocham cięte kwiaty w domu! Układanie bukietów uspokaja mnie i wycisza :)

1. I poniedziałek. Nawet Lilloł jest zdegustowana faktem, że weekend minął zbyt szybko. 

2.  Zawartość mojej wieczorowej torebki, co kryje się w Waszych? U mnie, oprócz zapachu i kolorówki, obowiązkowo plastry i środki p/bólowe :))

3. Dziewczyny, póki co, lekko sfochane tym, że zaraz wyjeżdżam. Walizka czai się w przedpokoju a ja czekam na transport. Będę tęsknić ogromnie za moimi Kudełkami!


Dzwonek do drzwi, łapię walizkę i jadę odpoczywać. Wy też zafundujcie sobie relaks w ten weekend, należy nam się :)

Pozdrawiam, Aga

czwartek, 13 czerwca 2019

Sultry make up

Jak to możliwe, że ta paletka przeleżała nietknięta tyle długich tygodni? Sultry od ABH, bo to o niej mowa, trafiła do mnie w marcu bodajże i wyobraźcie sobie, że nawet jej porządnie nie zmacałam. wstyd!

Początkowo nie wzbudziła we mnie większego wrażenia, cienie nie korciły na tyle, by zanurzyć w nich choćby jeden palec, nie mówiąc już o pędzlach. 

Kilka dni temu, spontanicznie złapałam za pędzelki i przepadłam. Ta paleta ma moc!

Oprócz tytułowej bohaterki, użyłam też całkiem nowych perełek, które podbiły moje serce. Oto one:

  • Aqua Nude Guerlain 02N
  • Naturally Radiant Concelaer Born This Way Too Faced Medium
  • Pro Filt'r Instant Retouch Setting Powder Fenty Beauty Butter
  • The Cali Contour Smashbox
  • Sultry Anastasia Beverly Hills
  • DipBrow Pomade Anastasia Beverly Hills Ash Brown
  • Tatoo Liner Kat von D
  • Noir Interdit Mascara Givenchy
  • Petal Metal Liquid Smashbox +Vlada


Za tydzień będę na urlopie ale za dwa tygodnie kolejny makijaż, na pewno!

Pozdrawiam, Aga

środa, 12 czerwca 2019

Szampon i żel pod prysznic Alterra

Mam ogromną słabość do kosmetyków marki Alterra. Przyjazne ceny, świetne składy, łatwa dostępność... czego chcieć więcej?


Tym razem pod lupę wzięłam pewien szampon do włosów i żel pod prysznic. Czy Alterra mnie nie zawiodła po raz kolejny?


Naprawczy szampon do włosów kakao & baobab Alterra Bio

Do włosów zmęczonych i zniszczonych. Bez silikonów. Kosmetyki naturalne Alterra z ekstraktem z jojoba BIO. Regeneruje włosy dzięki kompleksowi z keratyną roślinną.
Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Szampon regenerujący Alterra zawierający ekstrakty z kakao BIO, baobabu BIO i jojoba BIO opracowany został specjalnie dla potrzeb włosów zmęczonych i zniszczonych. Formuła będąca kombinacją takich substancji aktywnych jak L-arginina i naturalne białko pochodzące z pszenicy przyczynia się do wzmocnienia struktury włosów. Bogaty w składniki szampon zawierający glicerynę roślinną pomaga chronić włosy przed wysychaniem. Włosy stają się wyczuwalnie bardziej elastyczne, dają się łatwiej rozczesywać i uzyskują lśniący połysk.


Moje włosy lubią to! Szampon przyjemnie pachnie, jest wydajny. Dobrze oczyszcza włosy ale ich nie wysusza. Wręcz przeciwnie - wygładza je, lekko dociąża, nie ma potrzeby stosować odżywki. Włosy są błyszczące i miękkie, łatwo je rozczesać. 

Stosuję go zamiennie z innym szamponem, gdyż moja przetłuszczająca się skóra głowy woli jednak na co dzień lżejsze szampony.



Aromatyczny żel pod prysznic plumeria & pomelo Alterra

O egzotycznym długotrwałym zapachu. Daje dużo piany. Kosmetyki naturalne Alterra z pomarańczą BIO. Certyfikowany kosmetyk naturalny. Odpowiedni dla wegan.
Doznaj zmysłowych chwil dobrego samopoczucia stosując Aromatyczny żel pod prysznic Alterra Plumeria & Pomelo BIO. Pozwól oczarować się kompozycją upojnej zmysłowej nuty zapachowej kwiatu plumerii i świeżej nuty pomelo BIO. Długotrwały zapach zadziała harmonizująco na twoje zmysły podczas gdy cudowna pianka rozpieści twoją skórę. Łagodna receptura zawierająca cenny olejek pomarańczowy, olejek cytrynowy, olejek z limonki i olejek Listea Cubeba, a także ekstrakt z pomarańczy BIO oczyści delikatnie twoją skórę i zapewni Ci egzotyczne doznanie podczas kąpieli pod prysznicem.

Cóż za fantastyczny zapach! Czuję się niczym w tropikach, popijając egzotyczne, owocowe smoothie. Jest rześko i baaardzo owocowo, choć zapach szybko się ulatnia ze skóry.

W składzie mamy wysoko glicerynę, ekstrakty z owoców, dzięki czemu żel nie tylko myje ale też pielęgnuje skórę.

Świetna sprawa na letnie dni! Oba kosmetyki znajdziecie w drogeriach Rossmann.

Znacie te produkty?

Pozdrawiam, Aga

wtorek, 11 czerwca 2019

Rossmann na lato

Od kilku tygodni przygotowuję figurę na sezon bikini :) I choć akceptuję swoje ciało, nie płaczę z powodu cellulitu, to lubię o nie dbać i cieszę się, widząc wymierne efekty pielęgnacji.

Lato puka juz do drzwi, w zasadzie to tylko formalność by się zaczęło. Już wiosną warto pomyśleć o wakacjach i zawalczyć , nie tylko kosmetycznie, o to, by choć trochę zmnimalizowac widoczność cellulitu. Czy w tym roku moja walka zakończyła się sukcesem?


Jeszcze w kwietniu sięgnęłam po duet, który trafił do mnie z półek drogerii Rossmann. Jest to antycellulitowy olejek marki Alterra oraz masażer For Yur Beauty. Czy oba produkty się sparwdziły i mogę je Wam polecić?

Antycellulitowy olejek do ciała grejpfrut & brzoza bio Alterra

Wygładzający skórę antycellulitowy olejek do skóry Alterra został opracowany, aby zapobiegać widocznym objawom cellulitu. Skuteczna formuła pielęgnacyjna z naturalnymi ekstraktami z liści z brzozy BIO i alg z gatunku skrzydlicy jadalnej, jak również witalizującymi olejkami z limonki i grejpfruta szybko się wchłania i intensywnie nawilża skórę, która staje się jędrniejsza, elastyczniejsza i gładsza.

Przede wszystkim na uwagę zasługuje skład tego olejku. Jest fenomenalny, do tego roślinne surowce wykorzystane w nim, pochodzą z ekologicznego rolnictwa i dzikich zbiorów. Posiada certyfikat kosmetyku naturalnego. 
Jest to uniwersalny kosmetyk, sprawdzi się nie tylko w pielęgnacji antycellulitowej ale i w pielęgnacji włosów, które docenią z pewnością jego rewelacyjny skład.

A czy pomaga zwalczyć cellulit lub choćby zminimalizować jego widoczność?
Tak! Oczywiście, nie będę Wam myslić oczu, że sam olejek upora sie z cellulitem, co to to nie. W połączeniu z masażem zna pewno go zmniejszy a jeśli dorzucimy do tego odpowiednią dietę i ćwiczenia, jest ogromna szansa by pozbyc się cellulitu na dobre. 

Pachnie grnialnie, świeżo i cytrusowo. Idealny zapach na lato :) Stosowany z umiarem, wchłania się niemalże całkowicie, ale i tak zalecam stosować go wieczorem, przed snem.

Masażer For Your Beauty Wellness

Masażer całego ciała jest wszechstronnym narzędziem do masażu i pielęgnacji ciała. Nadaje się idealnie do efektywnego masażu napiętych, zmęczonych części ciała – dzięki metalowym kulkom obracającym się o 360°, które dbają o wyjątkowe doznania pod masażu. Kulki masujące zapewniają oprócz tego przyjemny efekt chłodzenia, a dodatkowo masują tkankę skórną i pobudzają krążenie krwi. Masażer może również sprawić, że skóra stanie się jędrniejsza, dzięki czemu zapobiega on powstawaniu cellulitu. Można go stosować w połączeniu z balsamem do ciała, specjalnym kremem lub olejkiem antycellulitowym, w takim przypadku masażer pozwala delikatnie wmasować środek w skórę.

Poręczny, wygodny w stosowaniu masażer. Duży plus za metalowe kulki, które podczas masażu fajnie chłodzą skórę, polubiłam ten efekt chłodzenia i to bardzo :)

Świetnie sprawdza się przy masażu obszarów objętych cellulitem, nie próbowałam stosowac go w masażu całego ciała, jest dość mały.

  
Polecam :) Duet antycellulitowy za fajne niewielkie pieniądze, skuteczny i to bardzo. 
To jak, idziecie do Rossmanna? :)

Pozdrawiam, Aga 

poniedziałek, 10 czerwca 2019

Hot summer

Uff, rozpływam się! Oby całe lato było ciepłe i słoneczne, zwłaszcza w okolicach mojego urlopu ;) Takie upały w pracy to jednak nic fajnego, zgodzicie się ze mną? Jak się ubrać?


Ostatnio polubiłam duet - lekka przewiewna koszulka i cienkie beżowe spodnie. Do tego klapki i żar z nieba jakby lżejszy. Jakby.

Koszulka i okulary Reserved
Spodnie Kaskada
Torebka Szachownica
Klapki Marshall Shoes

pics by Zdrowissima

Pozdrawiam, Aga



piątek, 7 czerwca 2019

Summer Yellow

Słoneczne dni przyniozły ze sobą ochotę na słoneczny kombinezon. Przewiewna tkanina, modny fason i ten niesamowity promienny kolor!

Ten kombinezon zachwyca każdym detalem, spójrzcie choćby na oryginalnie wykończone rękawy z wycięciami na ramionach.  Słoneczny kolor kombinezonu wyróżnia się z tłumu. Do kombinezonu dorzuciłam pasek w cętki oraz sandałki ze zdobionym obcasem.


Kombinezon Makalu
Okulary p/słoneczne Reserved
Sandałki Marshall Shoes

pics by Zdrowissima

Pozdrawiam, Aga

środa, 5 czerwca 2019

Mydło lniane do stóp Blank Mydlarnia

Moje stopy zasłużyły na pielęgnacyjne czary-mary. Błagały o nawilżenie, regenerację i wygładzenie. Uzbrojona w nowy nabytek od Blank Mydlarnia, zakasałam rękawy i do dzieła!

Mydło lniane na odwarze z korzenia żywokostu przeznaczone jest do zadań specjalnych: do zmiękczenia, nawilżenia, pielęgnacji i odżywienia skóry stóp, jako ratunek dla pękających pięt, do moczenia stóp w trakcie zabiegów pedicure!

Jest wow! Sięgnęłam po nie bez większego przekonania, szczerze. Wiosna to czas, gdy zaczynamy odkrywać nogi, czas na odgruzowanie stóp po zimie. Po zimnych miesiącach, gdy moje stopy grzały się w skaretach i rajstopach, przemierzały niezliczone kilometry przez pluchę czy śniegowe zaspy, należała im się naprawdę wyjątkowa i dopieszczająca je pielęgnacja. 

Zakochana bez pamięci w musmydłach Blank Mydlarnia, postawiłam przez sezonem sandałkowym na mydło lniane. I to była moja pielęgancyjna szóstka w totka!


Mydło lniane do stóp doskonale sprawdzi się w domowych zabiegach pedicure, do codziennej higieny stóp – również tych zmęczonych, przesuszonych, potliwych. Receptura stworzona na bazie sapo kalinus, odwar z korzenia żywokostu i kwasek cytrynowy to wszystko czego potrzebują Twoje stopy!

Mydło można zakupić w zestawie z kraftowym, glinianym pumeksem, który nigdy nie spleśnieje, nie „łapie” bakterii, wirusów i grzybów, nigdy nie pachnie nieprzyjemnie i – o ile się nie rozbije – będzie służył długi czas.


Gliniany pumeks to sztos! Początkowo myślałam, że to taki eko wege bajer, który fajnie wygląda na zdjęciu i tylko wygląda. A jednak też działa i to lepiej niż wygląda, uwierzcie!

Każda sztuka jest formowana ręcznie, dzięki temu dobrze leży w dłoni. Pumeks gliniany posiada dobre właściwości ścierne, a odpowiedni kształt i specjalnie przemyślane nacięcia wzmacniają efekt peelingu.

I wiecie co? Nie chowam go wstydliwie po kątach w łazience, pumeks ten można bardzo łatwo wyczyścić po użyciu, wystarczy spłukać go pod bieżącą wodą i nie straszy tym i owym. Dzięki temu, zamiast kryć się w szafce, dumnie pręży się pod prysznicem. 


Uwielbiam ten niepozorny na pierwszy rzut oka duet do stóp! Niesamowicie wydajne mydło, które niczym niewidzialne ręce pieści moje stopy i doprowadza je do idealnego wyglądu, wraz ze swoim giermkiem pumeksem. 


Weź nie pytaj, weź to ... KUP! I działaj, a efekty zachwycą Cię tak jak mnie.  Ułatwić Ci jeszcze bardziej podjęcie decyzji? Do końca czerwca Blank Mydlarnia oferuje aż 10% rabatu na wszystko do stóp - mydło lnaine, obie sole do kapieli i pumeks. Teraz nie masz wyjścia :)))



Pozdrawiam, Aga