piątek, 28 maja 2010

Kilka moich prac

















7 komentarzy:

  1. Agnieszko !
    Na Ciebie można patrzeć.... i patrzeć i nigdy nie ma się dość.
    Piękne zdjęcia , cudowne makijaże .Wszystko (jak zawsze) dopracowane ,profesjonalne.
    Śliczna kobieta z Ciebie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbym miała powiedzieć, który jest najpiękniejszy, to bym nie wiedziała na który się zdecydować, bo WSZYSTKIE są GENIALNE !! !! !!
    Buź:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na Twoje zdjęcia mogę patrzeć godzinami ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. są przepiękne i doskonale IDEALNE!!!!
    jestem Twoją fanką od zawsze:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga, Ty chyba w każdym makijażu wyglądasz pięknie :) Są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne prace, na co dzień zajmuję się troszkę makijażami i prace bardzo mi się podobają. Niektórym osobą zrobiłabym jeszcze kontur ust "łódeczkę" żeby rysy były delikatniejsze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)