sobota, 8 maja 2010

Kolorowo

Dzisiaj robiłam zdjęcie przewodnie do artykułu i malowałam paznokcie na trzy kolory. I stwierdziłam że obie ręce tak pomaluję :) bardzo pstrokato nie wyszło, myślę że pomimo podeszłego wieku mego ;) mogę tak wyjść do ludzi.

Użyłam tu lakierów Bell (411) Orly (Charged Up)
i Color Club (Mrs.Robinson)

A w ogóle to chora jestem i czuję się okropnie-głowa mi pęka, gardło boli tak że płakać się chce, gile do pasa i generalnie do tyłu. Dlatego za dużo dzisiaj nie napiszę.

Przypominam nieśmiało o codziennym klikaniu w banerek z Christiną Aguilerą-dziękuję.

5 komentarzy:

  1. ale fajne kolorki!
    no...nie wiem ,nie wiem ,czy w Twym wieku podeszłym tak wypada;))
    zdrowiej szybko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj biedactwo, a ja jeszcze się na dzisiaj wprosiłam :(
    Aga w podeszłym wieku? A w życiu! Ona wciąż ma 18lat :))):**

    OdpowiedzUsuń
  3. :* wiecie jak poprawić mi humor babony kochane :*

    OdpowiedzUsuń
  4. super efekt :) Szaleństwo w sam raz na tą pochmurną pogodę ;-/

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)