wtorek, 11 maja 2010

Warsztaty Olympusa

Właśnie otrzymałam maila że dostałam się na warsztaty fotograficzne Olympusa
:woooh: ale się cieszę :))))

Warsztaty odbędą się w dniu 22 maja 2010 roku w Łodzi (sobota) w Instytucie Europejskim przy ul. Piotrkowskiej 258/260 (Centrum Dydaktyczno-Konferencyjne, sala C101, I piętro) w godz.10-17.

A zaczęło się to tak- 4 maja dostałam na swoją skrzynkę wiadomość o bezpłatnych warsztatach Olympusa i Canona organizowanych przez te marki wraz z portalem cyfrowe.pl.
Wysłałam swoje zgłoszenie pełna nadziei i zarazem obaw gdyż wiedziałam że jest mnóstwo chętnych.
Plan warsztatów w Łodzi to:
  • prezentacja aparatów serii PEN
  • prezentacja lustrzanek Olympusa i aparatów serii TOUGH
  • wykład nt. fotografii makro
  • fotografia studyjna i zajęcia w plenerze (z modelką)
  • konkurs na zdjęcie dnia z nagrodami od Olympusa i Cyfrowe.pl
Oczywiście relacja z warsztatów pojawi się na moim blogu :)

12 komentarzy:

  1. no...to będę czekała na efekty szkolenia:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki! I powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, też rozważałam zgłoszenie kandydatury, tylko że do Canona, bo takowego posiadam ;)
    No i u mnie byłaby to fotografia wnętrz. Ale jakoś zrezygnowałam....

    Trzymam kciuki za fajne szkolenie i oczywiście wygrany konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, gratuluję Aguś :* I zazdroszczę - z chęcią tez bym poszła na takie warsztaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej sama z przyjemnością bym poszła na takie warsztaty z moim "Olkiem" :D zazdroszczę i gratuluję :) Czekam na fotorelacje :]

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję Wam :)
    Ciesze się bo podszkolę technikę. Pomysłów an kadry i ciekawe ujęcia mam mnóstwo tylko w szale twórczym nigdy nie myślę o technice ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli będziesz robić jeszcze lepsza zdjęcia paznokci ;) To chyba niemożliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś, dziękuję za linka do warsztatu, ja się nie załapałam uż niestety, więc czekam na relację z niecierpliwością i mam nadzieję, ze na warsztatach wygrasz jakąś nagrodę!
    Buziaki
    pastereczka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kochane jesteście że tak wierzycie we mnie :))) choć moja wiedza teoretyczna leży i kwiczy

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłem, widziałem Agę z koleżanką, działające z pełnym zaangażowaniem. Podziwiam zapał i kreatywność. A fotkę z Wami mam i cieszę się z tej pamiątki z warsztatów. Kto nie był, ma czego żałować.
    Pozdrawiam.
    Robert.R

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo :D jak miło że mnie tu znalazłeś. Pozdrawiam. A mogę dostać fotkę też? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na ogół nie odwiedzam stron dot wizażu, ale coś mnie dzisiaj tknęło. Byłem ciekawy czy zamieściłaś relację z warsztatów. A jednak.
    Oczywiście fotki mam i chętnie prześlę,tylko muszę znaleźć trochę czasu. Z przyczyn osobistych, proszę o ich nie publikowanie .
    Pozdrawiam.
    Robert R

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)