wtorek, 15 lutego 2011

Colour Alike 23 Dark Coffee plus top matujący

Na ostatnim spotkaniu z pracownikiem Barbry dostałam do przetestowania trzy próbki ich nowego topu matującego.
20/1/11 K-najmocniej matuje, efekt zbliżony do Matte About You Essie
21/1/11 K-średni mat
23/1/11 K-raczej satyna, podobny do Orly Matte Top

Mnie najbardziej przypadł do gustu efekt jaki daje nr 20-porządny mocny mat :)

Aplikacja bardzo przyjemna, top nie smuży lakieru, nie rozmazuje go i nie ma śladów po pędzelku ( co niestety daje top matujący Essence).

Wklejam Wam efekty tych trzech topów na lakierze Colour Alike 23 Dark Coffee, palec wskazujący to 20, środkowy 21 a serdeczny 23

w świetle dziennym tuż przy oknie


i z użyciem flesza

9 komentarzy:

  1. mniammm :))
    to ja chyba jestem jednak fanką tego trzeciego :)) chociaż ten pełen mat musiałabym obmacać na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :)) ten trzeci to już bardziej satyna niż mat, w zasadzie taki efekt da mocny mat na drugi czy trzeci dzień gdy się już nieco wytrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie 20, najmocniejszy mat;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też najbardziej przypasowała 20stka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog +zapraszam do mnie :)
    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz może, kiedy ów top będzie dostępny w sprzedaży w sklepie internetowym?

    Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. hej Magdo :)
    matujący top coat będzie w sprzedaży już wkrótce (dokładnej daty nie znam) z kolei wysuszacz czeka na projekt pudełka więc nie tak szybko

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory tych lakierków! zakochałam się:) Świetny blog będę bacznie obserwowała. zapraszam do mnie:)
    http://wonderwoman87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)