piątek, 22 lipca 2011

Zapowiedzi

Następne dwa tygodnie będą dość pracowite dla mnie jeśli chodzi o blog :) obfitować winny w wiele nowych recenzji na które czekacie.
O czym będzie można poczytać w ciągu najbliższych 14 dni?

 Zrecenzuję takie kosmetyki jak:



Skin79 The Oriental Gold Plus BB Cream czyli złota wersja

 dwa korektory BB firmy Skin79
-The Oriental Perfect Cover BB Cream  fioletowe wydanie
-The Oriental Line Cover BB Cream Plus  złota tubka








dwa kremy BB ze stajni SkinFood
-Aloe Sun BB Cream SPF20 PA+  #1
-Red Bean BB Cream SPF20 PA+  #1


SkinFood Peach Sake Silky Finish Powder

Glinka marokańska Synesis






masło do ciała Duo The Body Shop Sweet Pea (pachnący groszek)








 dwa kosmetyki mineralne Lily Lolo
-rozświetlacz Stardust
-puder brązujący Waikiki

pokażę odcienie róży mineralnych Lily Lolo
jesteście ciekawi? :)

pozdrawiam
Aga

26 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa recenzji produktów z firmy Lily Lolo i Duo z The Body Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem bardzo ciekawa . ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog ;)
    bonesarebeautkifulll zaprasza
    obserwujemy ?
    http://bonesarebeautifulll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak pachnie masełko DUO =]

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzoo ! :)
    Ja najbardziej czekam na recenzje azjatyckich cudowności i masło TBS - ciekawa jestem, jak pachnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj bardzo bardzo :) może w końcu dowiem się co to są tem BB Cream itp :P bo w ogóle w tym się nie orientuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wczoraj właśnie przyszła do mnie cała złota kolekcja BB z Korei :) i też zaczynam testować :) widzę, że mamy te same kremy BB od Skin79 :))
    ale jestem ciekawa Aloesowego ze SkinFood :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem ciekawa i to bardzo!:)

    szczególnie korektorów BB i pudrow LL :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciesze się że czekacie na recenzje :) na pewno będą się regularnie i często pojawiać. Start-najbliższy poniedziałek (weekend jeszcze wolny)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na recenzje BB!

    / Malla

    OdpowiedzUsuń
  12. To chyba mój ulubiony zapach masełka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem najbardziej ciekawa Lily Lolo :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko, chyba muszę sobie nałożyć bana na Twojego bloga, bo jeszcze mnie czymś skusisz O.O. :D Na szczęście minerały już nie robią na mnie wrażenia, a BB kremy SkinFood i puder już mam. Obawiam się ataku na mój portfel ze strony Skin79 i TBS :D.

    OdpowiedzUsuń
  16. strarsznie tego dużo :D ale to fajnie :P bedzie co czytac :D:D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa, co myślisz o pudrze Skin Food. ;) Buziaki, cieszę się, że wróciłaś z urlopu. ;*
    Mam nadzieję,że wypoczęłaś.

    OdpowiedzUsuń
  18. @Siulko :))) ja mam tak z blogiem Sroczki, teraz po urlopie to w ogóle staram się do niej nie zaglądać

    @maggie. Strasznie dużo, fakt. Będzie co pisać :D

    @Malto :)) witaj. Wypoczęłam...tak sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję serdecznie za dołączenie do grona moich obserwatorów. Jest mi z tego powodu niezmiernie miło i jest to dla mnie zaszczyt :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ja tez czekam na paczuszke od synesis :)

    zapraszam an rozzdanie do siebie

    OdpowiedzUsuń
  21. Niecierpliwie czekam na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)