piątek, 2 marca 2012

Electric Beat by China Glaze

Mój pierwszy lakier z kolekcji Electropop. Pierwszy i niezwykle udany

Electric Beat by China Glaze

Lakier jest w kolorze jasnoniebieskim. Jest to odcień przykurzonego zszarzałego błękitu.


Jednak na moich dłoniach, w połączeniu z kolorem skóry wybijają się nieśmiało niezapominajki :)

Daje kremowe wykończenie.
Świetnie kryje, w zasadzie jedna warstwa mnie już satysfakcjonuje.
Wyjątkowy odcień :)

 
 

Można go kupić w sklepie internetowym beauty flo klik



ps. odliczam chwile gdy będę Wam serwować zdjęcia zrobione nowym obiektywem :) póki co wciąż  zbieram fundusze (w związku z czym wkrótce pojawi się na blogu mini-wyprzedaż)


pozdrawiam 
Aga

17 komentarzy:

  1. Śliczy kolor! Myślę, że i do mnie by pasował ;) Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki śliczny smerfi kolor!!!
    Czekam na wyprzedaż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak go zobaczyłam to też pomyslałam, że jest bardzo smerfiasty :)

      Usuń
  3. Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny, ale nie na moją kieszeń:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy na wyprzedaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam go właśnie na paznokciach :) jest cudowny, chociaż u mnie dobrze pokryły dopiero 2 warstwy...

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny kolor ! :) choc nie przepadalam za niebieskimi to taki i na tak piekne paznokcie i dlonie bym go "wdziala" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze, kusi mnie ta china glaze :( szkoda ze kuszenie nie dotyczy ceny:(
    obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak nie lubię niebieskości, ten mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny błękit, ślicznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny kolor taki niebianski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo ja lubię ChG :D I czekam z niecierpliwością na wyprzedaż, już nawet zaglądałam tam z nadzieją, ale jeszcze nic nie było ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)