niedziela, 11 marca 2012

Emalia Magnetic 8 Delia

Lakiery magnetyczne istnieją na rynku już jakiś czas :) obok lakierów pękających to kolejny prosty sposób na uzyskanie niebanalnego wzorku nawet gdy nie posiadamy wybitnych zdolności manualnych.

 Emalia Magnetic 8 Delia




Kilka słów od producenta                 
 
Kolekcja wpisuje się w najnowsze, światowe propozycje rynku kosmetycznego. Gama kolorystyczna oparta jest o 8 modnych i chętnie wybieranych przez kobiety kolorów. Ich innowacyjność i zaawansowanie technologiczne jest absolutną premierą tego typu produktu na rynku polskim. Komplet zawiera emalię magnetyczna w kartoniku z magnetyzująca końcówką. Pojemność: 7 ml
Sposób użycia: Energicznie wstrząśnij emalią. Pomaluj paznokieć. Odrazu przyłóż paznokieć do magnetyzera (nasadki z magnesem). Przytrzymaj magnetyzer przy paznokciu ok. 15-30 sekund, unikając bezpośredniego kontaktu z emalią.

źródło delia.pl


 Moja opinia                                      

 W skład zestawu wchodzi lakier oraz nasadka z magnesem.


Jak to działa? Malujemy jeden paznokieć i od razu przykładamy do niego magnes (bardzo blisko ale tak by nie dotknąć lakieru). Czekamy ok 30 sekund i gotowe :) mamy wzorek.
Lakier który posiadam to nr8 czyi taki ciemny grafit lekko opalizujący na purpurę/fiolet.  Kryje dobrze przy jednej warstwie, resztą przy takim magnetycznym myku nakładamy tylko jedną warstwę.
Ważne jest by trzymać magnes naprawdę blisko płytki paznokcia, wtedy wzór ( w tym przypadku ukośne kreski) są bardziej wyraziste.
Ponieważ magnes przykładamy tuż po nałożeniu lakieru, trzeba malować każdy paznokieć osobno, przykładać magnes i kolejny paznokieć. Trochę to nużące ale efekt chyba wart tego :)

 

 
 pozdrawiam 
Aga

12 komentarzy:

  1. bardzo ładny efekt uzyskałaś:) nie zawsze taki da radę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super efekt! nigdy nie kupiłam tej delii, bo nie spodziewałam się takich rezultatów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny efekt, dużo lepiej to wygląda niż lakiery pękające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mam lakier z tej serii i jak dla mnie fajny efekt - latwiejszy do wykonania niż np. stemple

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolor bardzo ładnie wygląda z tym wzorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi jakoś nie wychodzą te paski :( mam lakier z hean i z essence :( A efekt jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe, czy sprawdzi się przy takim beztalenciu jak ja...

    OdpowiedzUsuń
  8. ta purpura jakoś wyparowała ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)