czwartek, 15 marca 2012

Kompres nawilżająco-regenerujący "Z apteczki babuni" Joanna

Kolejny kosmetyk od portalu Uroda i Zdrowie , kolejny zrecenzowany przez Olę :)


Kompres nawilżająco-regenerujący "Z apteczki babuni" Joanna


Kilka słów od producenta                          

Z ekstraktem z miodu i proteinami mlecznymi
Do włosów suchych i zniszczonych


Kompres nawilżająco-regenerujący dzięki zawartości składników naturalnych zdecydowanie poprawia wygląd i kondycję włosów, działa silnie pielęgnująco i odżywczo.
W rezultacie otrzymasz:
 -  włosy intensywnie nawilżone i zregenerowane
 -  znacznie bardziej błyszczące, miękkie i puszyste
 -  łatwe do rozczesywania i układania

źródło joanna.pl


Opinia                                                       


Kompres nawilżająco-regenerujący firmy Joanna z serii „z apteczki babuni” z ekstraktem z miodu i z proteinami mlecznymi to maska do włosów suchych i zniszczonych. 



Moje włosy są w kiepskiej kondycji przez farbowanie i suszenie, wiec sama nazwa „miód na włosy” działa kojąco na poszarpane końcówki. Kompres jest zapakowany w pudełko 250 gramowe. Maska jest dość skondensowana, jak to tego typu produkty. 


Producent gwarantuje nam włosy intensywnie nawilżone i zregenerowane, błyszczące, miękkie i puszyste, łatwe do układania i rozczesywania, ja jednak nie zaobserwowałam tego wszystkiego:> 
Owszem, łatwiej się rozczesują, ładnie pachną, są przyjemniejsze w dotyku, ale za to mnie się szybciej przetłuszczają. Niewątpliwie tego typu produkty obciążają włosy, więc nie nakładam ich u skóry głowy, jedynie na włosy. Jest miła w użyciu, ale nie widzę większej różnicy w porównaniu z innymi maskami/kompresami.

Ocena
3/5


Skład/INCI
aqua, cetaryl alcohol, quaternium-91, dimethicone, glycerin, paraffinum liquidum, cetrimonium methosulfate, mel extract, hydrolyzed milk protein, propylene glycol, panthenol, triethanolimine, parfum, coumarin, dmdm hyndatoin, methylchloroisothiazolino le, methylisothiazolinole.



 pozdrawiam w imieniu Oli
Aga

5 komentarzy:

  1. Zapach musi być bardzo przyjemny :) Uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam szampon i odżywkę z tej serii i jakoś mnie nie uwiodły. Musze poszukać coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tą maskę kilka razy, ale teraz przestałam używać kosmetyków do włosów z silikonami i wybieram jak najlepszy skład a ten jest raczej średni. Ale cena jest bardzo zachęcająca i pachnie ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja troszke sie kiedys zawiodlam na tej serii... aczkolwiek po szampon chyba jeszcze kiedys siegne

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam produktów z tej serii, jestem wierną fanką Biovax :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)