sobota, 31 marca 2012

Krem na dzień z olejkiem arganowym 50+ Bielenda

 Zapraszam Was na recenzję mamy Oli która przetestowała otrzymany od portalu Uroda i Zdrowie

 Krem na dzień z olejkiem arganowym 50+ Bielenda



Kilka słów od producenta                                            

Krem nawilżająco – regenerujący na dzień do całorocznej pielęgnacji suchej, bardzo dojrzałej, pozbawionej elastyczności i jędrności cery z głębokimi zmarszczkami oraz przebarwieniami spowodowanymi słońcem lub procesami starzenia się skóry.
KREM WYGŁADZA I REDUKUJE ZMARSZCZKI.
Zawiera naturalny filtr UV.

Zawartość olejku arganowego, kwasu hialuronowego i koenzymu Q10 zapewnia kompleksowe działanie kremu:
  • doskonale nawilża, regeneruje, odżywia, wzmacnia i delikatnie natłuszcza skórę
  • widocznie spłyca zmarszczki, linie mimiczne i kurze łapki
  • poprawia gęstość, sprężystość i elastyczność skóry, ujędrnia
  • opóźnia efekty starzenia, chroni i przedłuża młody wygląd
  • łagodzi podrażnienia, zmiękcza naskórek, likwiduje uczucie napięcia.
Efekt: Promienna, nawilżona, zregenerowana i młodsza cera o przywróconej elastyczności, zmarszczki spłycone i mniej widoczne. 
 
Stosowanie: Codziennie rano krem wmasować w oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Stanowi idealny podkład pod makijaż.
 
źródło bielenda.pl
 
Pojemność: 50ml
Cena: 12-1zł


Opinia                                                                          

  Krem na dzień firmy BIELENDA z olejkiem arganowym przeznaczony jest do cery bardzo dojrzałej i suchej (+50). Stosowała go moja mama, ale ja też chętnie go użyłam, bo bardzo ładnie pachnie i ma miłą konsystencję.
Plastikowy słoiczek zawiera 50 ml. I jest bardzo wydajny. Krem ma przyjemną konsystencję w kolorze ekri; spełnia rolę nawilżaczo- natłuszczacza, ale NIE jest ciężki, tłusty, zapychający pory. 


Ostatnio wysuszyła mi się skóra miejscami, ale nie chciałam jej traktować wazeliną i tu z pomocą przyszedł przyjemny kremik Bielendy Jak już wspominałam zapach jest bardzo ładny, ciężko go opisać, musicie po prostu wypróbować! Aplikacja jest bezproblemowa, ładnie się wklepuje i rozprowadza.


Razem z mamą możemy go śmiało polecić

Ocena:
5/5



 pozdrawiamy :)

6 komentarzy:

  1. Moja mama też była z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Kochana :) a skład mozesz wrzucuć, jestem ciekawa, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz poszukać sobie w necie :) ja nie testowałam tego kremu i nie mam go w domu

      Usuń
  3. Moja Ciocia go używa! Całe życie mówiła, że tylko kosmetyki z wyższej półki są dobre, aż kupilam jej zestaw z tym kremem. I jest nim zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na słoiczku nie był podany skład, dlatego nie zrobiłam takiego zdjęcia. a pudełko mamuna wyrzuciła, no bo jakże by inaczej :P

    Skład: Aqua (Water), Glycerin, Ethylhexyl Stearate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cetearyl Alcohol, Octocrylene, Argania Spinosa Kernel Oil, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Pentaerythrityl Distearate, Glyceryl Stearate, Glycereth-26,
    Ubiquinone, Sodium Hyaluronate, Propylene Glycol, Lecithin, Carnitine, Sodium Stearoyl Glutamate, Sodium Polyacrylate, Dimethicone, Xanthan Gum, Citric Acid, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, DMDM Hydantoin, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool, CI 19140 (Acid Yellow 23), CI 14700 (FD&C Red No. 4).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej Olu :)) nie musisz podawać składu, to nie jest wymóg :)) po prostu ja wrzucam w swoich recenzjach dla zainteresowanych, ale to nie konieczność. Świetna recenzja i sama się nim zainteresowałam :))

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)