czwartek, 1 marca 2012

Marcowy GlossyBox 2012

Niedawno otrzymałam mojego pierwszego GlossyBoxa :)


GlossyBox zrobił już furorę w wielu krajach i wreszcie trafił do nas.  Wystarczy zarejestrować się na www.glossybox.pl i zamówić pudełko :) kosztuje on 49zł. Pamiętajcie by sprawdzić czy Waszą kartą można płacić w sieci, ewentualnie załóżcie PayPal gdyż tylko w taki sposób zapłacicie za to pudełko.
Jesteście ciekawi zawartości?
Pudełko przyszło pięknie zapakowane. Przyznaję się, jestem sroką i lubię piękne opakowania.



Rozwijamy wstążeczkę, rozchylamy bibułę i...

najpierw miły liścik od ekipy

co dokładnie zawiera marcowy GlossyBox?




czas na produkty :)
 
 

 za kilka chwil zaproszę Was do obejrzenia filmiku :)



a teraz szybko piszcie co sądzicie o pierwszym polskim wydani GlossyBox? Jestem bardzo ciekawa Waszych wrażeń :)



pozdrawiam
Aga

19 komentarzy:

  1. Woooooooooooahhhhhhhh!!!! <3 znacznie lepszy od KissBoxa, chyba warto dopłacić...

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze świetne produkty, perfumy widzę ze te które ma nissiax83:)))na pewno wart uwagi niestety nie umiem obsługiwać się paypalem a szkoda bo może bym sie skusiła...:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dostałam dzisiaj GlossyBoxa i od razu zrobiłam zdjęcia na bloga ;)
    Najbardziej podoba mi się olejek NUXE którego użyje na włosy, perfumy Daisy - przepiękne oraz krem Lierac - nawilżenie po zimie na pewno mi nie zaszkodzi, szampon - szkoda, że do ciemnych włosów, a balsam do ciała - zapach ok, ale nie znoszę się balsamować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawartość bardzo fajna! Trochę żałuję, że się nie skusiłam... W każdym razie chyba nikt nie jest rozczarowany tym pudełeczkiem, bo trzyma poziom!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te boxy... żałuję że nie zakupiłam...

    OdpowiedzUsuń
  6. jest gitny :D GlossyBox ma mocny start, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem bardzo zadowolona ale nie powiem ,że jest lepsze niż Kissbox JEST PO PROSTU INNY Póki co zamierzam subskrybować obydwa i zobaczę jak rozwinie się sytuacja Glossy jest rzeczywiście bardzie ekskluzywny ale za to dzięki Kiss poznaję nie znane mi marki i są w moim odczuciu bardziej nastawieni na naturalną pielęgnację

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem pod wrażeniem, zobaczymy jak będzie dalej :) ten mały flakonik perfum wygląda uroczo :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Daisy Marc Jacobs cudnie jak dla mnie pachnie:) całkiem ciekawy ten box może też się zapisze u nich...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sie ciesze, ze go zamowilam

    OdpowiedzUsuń
  11. Buuu, wszystko mi się podoba i trafia w mój gust (nie znam perfumy, ale i tak fajne). Szkoda, że mnie na takowy wydatek jeszcze nie stać. Muszę znaleźć prace, toć nie mogę przegapiać kiss i glossy, są fenomenalne. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Warto było go zamówić :) 110,31 zł drogą nie chodzi - tyle zaoszczędziłyśmy ;)
    Ja już zbieram kasę na kwietniowego :) bo zawartość tego (poza szamponem) bardzo przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam, że glossybox jest świetny. Mocny start. Szczerze mówiąc, bardziej mnie cieszy niż kissbox. Ten drugi jakoś nie bardzo trafia w moje potrzeby, poza pomarańczowym peelingiem z pierwszego Kissboxa. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne produkty,ale ja bym się nie zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne produkty. Ja mieszkam w UK i tez oczekuje mojego pierwszego Glossy Box'a. Na FB wyczytalam, ze ma to byc limitowana edycja z produktami z Harrods, beda wysylac ok 9 marca, wiec juz sie nie moge doczekac. Cena podobna do polskiej - 10 GBP.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam i bardzo się z niego cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę kosztuje 49zł?! Czy to jakaś pomyłka?! WIELKIE: WOW!!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)