piątek, 2 marca 2012

marcowy GlossyBox 2012


pozdrawiam
Aga

8 komentarzy:

  1. nie mogę oderwać wzroku od Twoich ust :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam, że jestem jedyna :P

      Usuń
    2. W takim razie witajcie, jesteśmy w jednym klubie :D

      Usuń
    3. To ja też witam w tym klubie ;)

      Usuń
    4. Klub Zafascynowanych Nowymi Ustami Agi :)

      Usuń
  2. hahaha :))) uwielbiam Was ;) nie gapić się na usta :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga nie możesz kręcić filmików po prostu. Nikt nie będzie się skupiał o czym mówisz... tak nas czarujesz ustami :)

      Usuń
    2. Pepp, hurra! Nie przepadam za filmikami:) mam teraz wymówkę.

      A tu wkrótce Kissbox i kolejna video-relacja. Kurczę... :)))

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)