piątek, 16 marca 2012

Szampon zwiększający objętość z białą truflą i perłą CHI

 Kolejny kosmetyk od Ambasady Piękna

Szampon zwiększający objętość z białą truflą i perłą CHI


Kilka słów od producenta             

Szampon do codziennej pielęgnacji, wspaniale zwiększający objętość włosów, o ekstra łagodnej formule.
Zawiera ekstrakt z białej trufli bogatej w witaminy z grupy B (chroni włosy przed łamliwością) oraz z perły będącej naturalnym filtrem UV i doskonale nawilżającej włosy. Nie zawiera siarczanów (soli) i parabenów.
Świetnie się pieni, sprawia, że włosy uzyskują wyjątkową objętość, nawilżenie i wzmocnienie na cały dzień. Sposób użycia: nałóż szampon na mokre włosy i wmasuj delikatnie. Spłucz obficie, a następnie zastosuj odżywkę z serii Farouk Royal Treatment.

źródło farouk.pl 

Pojemność: 355m
Cena: ok.45zł

Moja opinia                                     

Nie przepadam za szamponami profesjonalnymi, zwykle obciążają  moje włosy. Dlatego podeszłam do tego produktu z duża dozą nieufności.

Opakowanie
wysoka plastikowa butla z efektowną nakrętką w której sprytnie jest ukryty dozownik


Zanim wpadłam jak to działa, minęło kilka myć ;))


Konsystencja
przezroczysta, dość gęsta

Zapach
typowy dla kosmetyków profesjonalnych z salonu- kosmetyczny, przyjemny

Aplikacja
Odrobinę szamponu wylewam na dłoń i rozprowadzam na włosach.
Szampon ten stosuję raz w tygodniu, na zmianę z innymi.


Działanie 
Moje włosy go polubiły :) zapobiegawczo nie używam go przy każdym myciu więc nie ma szans na obciążenie. Bardzo dobrze myje włosy, wystarczy odrobina szamponu by je oczyścić. Nieźle się pieni.
Zwiększa widocznie objętość włosów, sprawia że są wygładzone i miękkie.


 Podsumowując... 

 Plusy 
  • bardzo wydajny
  • pięknie pachnie
  • dobrze oczyszcza
  •  zwiększa objętość włosów
  • wygładza

Minusy 
  • przy częstym codziennym stosowaniu może obciążać

Skład/INCI 


Moja ocena 
4/5

pozdrawiam 
Aga

12 komentarzy:

  1. Profesjonalne produkty do włosów mają to do siebie, że są mega wydajne, dlatego ja bardzo lubię nimi traktować moje kłaczki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baaardzo wydajne. Nie dość że butle są spore to sam produkt jest mega skoncentrowany :)

      Usuń
  2. Zzielona też miałam to napisać :)Za to samo lubię profesjonalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich produktów potrzebuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za taką cenę nie skusiłabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się chyba mu bliżej przyjrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też testuję profesjonalny szampon CHI (z innej serii) i niestety nie jestem zadowolona... Właśnie za mocno obciąża...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bello, bo jednak szampony profesjonalne są taką bombą naładowana różnymi nawilżaczami, wygładzaczami itp, nie do stosowania na co dzień. Spróbuj co kilka myć stosować

      Usuń
  7. Oj jednak po analizie składu zostanę przy szamponach z mojej kochanej babuni ;)
    ten moze obciazac zdecydowanie za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak większość szamponów pro, przeznaczonych głównie do salonów :) do stosowania raz na jakiś czas.
      Ja właśnie testuję szampon z apteczki babuni i póki co jest byle jaki :/

      Usuń
  8. juz sama butla wyglada rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  9. biała trufla - brzmi bardzo apetycznie a opakowanie jakże eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)