poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Chusteczki do demakijażu Corine de Farme

Ostatnim testowanym przeze mnie produktem od portalu Uroda i Zdrowie są chusteczki do demakijażu Corine de Farme.

Chusteczki do demakijażu Corine de Farme



Kilka słów od producenta                                                           

Delikatne chusteczki  nawilżające do demakijażu twarzy i oczu. 
Poręczne opakowanie zmieści się w każdej torebce.
98% naturalnych składników
bez sztucznych barwników, 
włókna chusteczek w 100% biodegradowalne,
wszystkie rodzaje skóry
hipoalergiczne

źródło corinedefarme.pl

Pojemność: 25 szt.
Cena: ok.6zł

Lista sklepów gdzie można dostać produkty Corine de Farme klik
 

Moja opinia                                                                                     

Pierwszy raz spotkałam się z tą firmą. A Wy?


Opakowanie 
Chusteczki zapakowane są w typowe foliowe miękkie opakowanie


Konsystencja
chusteczki wykonane są z miękkich delikatnych dla skóry włókien



Zapach 
bardzo świeży, dość wyraźny


Aplikacja 
jedna chusteczka spokojnie wystarcza mi na całą twarz. Używałam ich w podróży oraz na "wyjeździe".


Działanie 
Praktyczne rozwiązanie do stosowania w pracy czy w podróży.
Chusteczki są mocno wilgotne. Znakomicie odświeżają i oczyszczają skórę. Nie do końca może radzą sobie z mocnym makijażem oczu ( tusz czy eyeliner) ale pozostałe kosmetyki usuwają bez większych problemów.
Pozostawiają skórę czystą, gładką i nawilżoną.  Od razu czuję się bardziej świeżo :)

Podsumowując... 

Plusy 
  • zgrabne i niewielkie opakowanie
  • cena
  • wydajność- jedna chusteczka wystarczy na całą twarz
  • oczyszczają, odświeżają i nawilżają
  • zapach

Minusy 
  • nie zawsze dają radę z kosmetykami typu eyeliner czy tusz

Skład/INCI 

 
Moja ocena 
4/5

pozdrawiam 
 Aga

11 komentarzy:

  1. Chusteczki do demakijażu zwykle średnio sobie radzą z trwałym makijażem, taki ich urok ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jeszcze kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam wcześniej o tych kosmetykach ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. wygrałam te chusteczki w rozdaniu u Obsession i świetnie sprawdziły się podczas wyjazdów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się natknę to kupię, ale na razie nigdzie nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają fajnie. A jak oni powiadamiają o wybraniu do testów.? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O firmie dowiedziałam się całkiem niedawno przy okazji testowania kremu do twarzy Corine de Farme :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)