czwartek, 14 czerwca 2012

Sztuczne rzęsy Peggy Sage

Dawno, dawno temu... a w zasadzie nie tak dawno, kupiłam kilka par sztucznych rzęs Peggy Sage.
Nabyłam je z myślą o sobie, klientkom raczej przyklejam kępki a nie rzęsy na pasku. 
Nowe zdobycze są dość imponujące i na pewno wykorzystam je w makijażach do zdjęć.

cały zbiorek

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kupiłam też kępki rzęs Ardell ale od razu powędrowały do salonu w którym pracuję.
Które najbardziej się Wam podobają?
Jedną z par wykorzystałam w makijażu mineralnym Lady Mineral- pamiętacie?


pozdrawiam
Aga

24 komentarze:

  1. Niektóre bym z chęcią przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga, a powiedz mi, paski tych rzes sa miekkie, porownywalne do ardell (jesli masz porownanie?) http://1.bp.blogspot.com/-EO5c1ejtUus/T9jJLS5lDOI/AAAAAAAAI9g/ORPzGCzbYDE/s1600/ps10.jpg i http://3.bp.blogspot.com/-wCjzm4CD-FI/T9jJoelpEcI/AAAAAAAAI-Y/Bt2smMSnrf0/s1600/ps6.jpg ? jeśli znajdziesz chwile, napisz co to za modele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewe, pierwsze już przyklejałam, bez problemu doklejają się w kącikach, nie odskakują. Kleiłam na klej dołączony do nich a nie na DUO (który mam w pracy) ale wszystko ładnie się trzymało. Paski są elastyczne, nie są twarde czy sztywne. Niestety rzęs -firanek Ardell nie miałam, więc nie mam porównania.

      Usuń
  3. Niektore sa cudowne :) ja sie boje sztucznych rzes :D znajac moje zdolnosci, wyrwalabym sobie moje naturalne przy sciaganiu ich :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm ciekawe, takie kocie :) Uwielbiam długie rzęsy, sama chętnie bym spróbowała:)

    PS. Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku czy ktoś mnie kiedy nauczy przyklejać rzęsy? jestem taka lebiega w tym temacie, że szkoda gadać :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się zwłaszcza te cieniutkie :) A z jakich kępek korzystasz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam sztuczne rzęsy,ale nie stosuję ich na co dzień :) Przyklejam je jedynie kiedy wychodzę na scenę :) Nie są zbyt wygodne,tym bardziej,że ja mam te najdłuższe z najdłuższych ale ich efekt na zdjęciach jest niesamowity! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są! ja się ostatnio rozglądam za jakimiś delikatnymi nie drogimi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak ciągle się zastanawiam nad kupnem jakiś fajnych sztucznych rzęs, jednak trochę się boję, że tam się będą odklejać itp, że będą tylko fajne na chwilę...

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne. a ja się cofnęłam w rozwoju i zapomniałam jak się przykleja :/ nie idzie mi i już :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są :) Możesz zdradzić gdzie kupione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w hurtowni internetowej silhouette czy jakoś tak :)

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)