czwartek, 9 sierpnia 2012

Konsultacje kosmetyczne PAT&RUB- Sephora

Przetestuj kosmetyki PAT&RUB

Co tydzień w perfumeriach SEPHORA trwają konsultacje kosmetyczne PAT&RUB.
Można powąchać i wypróbować kosmetyki naturalne PAT&RUB by Kinga Rusin. A przede wszystkim przetestować kosmetyczne nowości tej ekologicznej marki: m.in. błyszczyki, balsamy oraz pilingi do ust z linii PAT&RUB LIPS, a także premierowe kremy BBB z SPF 30. 
 
Konsultacje prowadzą specjalistki - panie kosmetyczki i kosmetolożki, które odpowiedzą na pytania dotyczące kosmetyków naturalnych i doradzą w sprawach eko pielęgnacji.

W sierpniu konsultacje kosmetyczne PAT&RUB odbywają się:
9 – 10 sierpnia, godz. 14 – 20;
11 sierpnia, godz. 12 – 20
SEPHORA MATARNIA, CH IKEA ul Złota Karczma 26, GDAŃSK
16 – 17 sierpnia, godz.  14 – 20;
18 sierpnia, godz. 12 – 20
Galeria BAŁTYCKA, ul. Grunwaldzka 141, GDAŃSK
Galeria DOMINIKAŃSKA, pl. Dominikański 3, WROCŁAW
Od września kolejne konsultacje PAT&RUB w innych perfumeriach SEPHORA Polska.



12 komentarzy:

  1. Do Wrocławia mi daleko, do Gdańska tym bardziej :P Czekam, kiedy zdecydują się zawitać do Krakowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraków jest na liście :))) niedługo będzie więcej szczegółów

      Usuń
    2. Ja również czekam na Kraków :>

      Usuń
  2. oo, a ja może sobie do Gdańska wyskoczę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. no ciekawa byłam kiedy u nas beda...muszę wypróbować ten balsam koloryzujący z spf ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem czy w naszym mieście coś takiego będzie

      Usuń
  5. W Szczecinie jak zwykle nic się nie odbywa ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie temat na czasie bo czaje sie na Eco ampulke i maske do wlosow z tej firmy ...
    czekam na urlop i jak pojade do Polski to pierwsze moje kroki skieruje po te dwa "cuda" ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak ekoAmpulka .. jakos tak mi sie przez "c" napisalo ...

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)