piątek, 14 września 2012

Biżuteria brokacikii.blogspot.com

 Zapowiedź biżuterii która wykonuje Ania widzieliście już dwa razy na Agowych Petitkach. Czas najwyższy na pełną wyczerpującą notkę :)


Ania jest właścicielką bloga brokacikii.blogspot.com
który istnieje w blogosferze  od kwietnia 2011 roku.
W sierpniu dostałam maila czy nie chciałabym otrzymać kilka sztuk Jej biżuterii by pokazać ją moim czytelnikom i widzom. Ponieważ jestem od dawien dawna sroką i uwielbiam kolczyki, wisiorki, bransoletki, pierścionki etc etc, zgodziłam się bez wahania, zwłaszcza gdy obejrzałam cuda Ani. Ten rodzaj biżuterii wpadł mi już w oko dość dawno temu i propozycja Ani bardzo mnie uradowała :)
Wybrałam kilka rzeczy i już po paru dniach mogłam się nimi cieszyć.

Oto one

 
 
 
 
 

materiał wideo


Zapraszam na bloga Ani jeszcze raz :)

 pozdrawiam 
Aga

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. zgadzam się- aż żałuję że sama nie potrafię takiej wykonać :)

      Usuń
  2. Świetny ten turkus, czuję, że idealnie komponowałby się z moją (jeszcze) opalenizną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego! chciałabym sama umieć tworzyć takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy i drugi pierścień - cuuuda!

    OdpowiedzUsuń
  6. uojesu, świetne :D idę węszyć na bloga Ani :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zdecydowanie jestem sroką:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny ten pierścionek niebieski :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna biżuteria, rzucająca się w oczy :)!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)