sobota, 4 maja 2013

Absolute Nails Douglas Moon'shine 29

  Dzisiaj pokażę Wam drugi lakier marki Douglas. Ten mnie szczególnie oczarował :) dlaczego? Zobaczcie.

Absolute Nails Douglas Moon'shine 29


 Lakier w pięknym odcieniu jasnego beżu o kremowym wykończeniu.


 Wow, strasznie przypadł mi do gustu mimo że ja kocham krzyczące kolory. Ten do mnie szepcze. Delikatnie mruczy swoim cappuccinowym głosem. Piękny kremowy beż.
Idealne krycie przy jednej wartswie, do tego wygodny pedzelek, łatwa apliakcja i bardzo dobra trwałość.
Mój Ci on!

 

Lakiery Absolute Nails kupicie w sieci perfumerii Douglas.
Ten kolor polecam szczególnie :)

pozdrawiam
Aga

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja wolę bardziej zdecydowane ale ten mnie oczarował :)

      Usuń
  2. piękny jest :) w jakiej cenie są lakiery z douglasa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 25zł, przynajmniej tyle na ich stronie online

      Usuń
  3. Aga ten lakier Ci pasuje do tych czółenek nude. Razem pięknie się będą prezentowały.
    Koniecznie muszę sprawdzić te lakiery w Duglasie.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki kolor do wszystkiego chyba pasuje :))) buziaki Mayu

      Usuń
  4. Nigdy nie miałam tych lakierów. Kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolorek i piękne pazurki

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor na Twoich pazurkach wygląda pięknie, ale dla mnie chyba byłby trochę za blady i za chłodny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on chłodny nie jest, raczej neutralny, takie jasne cappuccino :)

      Usuń
  7. piękny! uwielbiam takie nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny, ach będę do niego wzdychać :P uwielbiam nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się,lubię takie naturasy:)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)