czwartek, 2 maja 2013

Absolute Nails Douglas Pepp'ina 28

Kolejna marka z której lakierami mam styczność po raz pierwszy.
Czym mnie zaskoczyła?

Absolute Nails Douglas  Pepp'ina 28


Lakier w kolorze ciepłego malinowego różu o kremowym wykończeniu. Na zdjęciach wygląda na delikatniejszy i bardziej różowy, w rzeczywistości jest cieplejszy i intensywniejszy choć to nie neon.
 

 Elegancka buteleczka z ciekawą nakrętką którą zdejmuje się by uchwyt pędzelka lepiej leżał w dłoni. Pomysłowe, początkowo myślałam że czarny plastik się odkleił ale przy drugim kolorze uznałam ze to celowe ;)
Wygodny pędzel i bardzo dobre krycie. To typowy jednowarstwowiec. Trwałość również na wysokim poziomie, wytrzymał u mnie w bardzo dobrym stanie ok 5 dni.

 

Lakiery Absolute Nails dostaniecie w sieci perfumerii Douglas, kosztują 25zł.

pozdrawiam
Aga

29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. zgadzam się, piękny odcień różu, mam go aktualnie na stopach :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy kolor, uwielbiam odcienie różu na paznokciach, ten prezentuje się rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam lakiery z Douglasa i faktycznie sa super!! A ten kolor jest piekny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuszą mnie błyszczki tego producenta. Lakier prezentuje się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie skończylam nim malować pazurki :)))
    Jednak musze dwie warstwy nałożyć ,bo inaczej denerwują mnie prześwity .

    OdpowiedzUsuń
  6. Żywy odcień lakieru przypadł mi do gustu. Świetnie spisze się wiosną i latem. Nie sądziłam, że Douglas ma w swojej ofercie jednowarstwowce, które utrzymują się na paznokciach przez 5 dni:)

    Ten odcień przypomina mi malinowy budyń, który w dzieciństwie pochłaniałam w ramach podwieczorku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę bardzo fajne są te lakiery, aż się zdziwiłam :) mam dwa kolory

      Usuń
  7. uwielbiam róże na paznokciach, a ten prezentuje sie wyjątkowo pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest śliczny choć mało różowy :) bardziej to taka ciepła żywa malina

      Usuń
  8. A masz na to jaki top? Jeśli nie, to rzeczywiście są godne uwagi : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak pisałam, nie :) raczej ich nie używam

      Usuń
  9. w douglasie patrzylam na niego nieufnie, poniewaz lakierow z tej firmy nie mialam, a cena niewiele różni sie od sprawdzonych i chwalonych essie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I jak do takiego pięknego koloru może nie być słońca :-( Choć lakiery i ich kolory mogą nas podnosić na duchu :-)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)