niedziela, 5 maja 2013

Beauty Shine Donegal #7128

Czas na prezentację ostatniego lakieru firmy Donegal

Beauty Shine Donegal #7128


 Lakier w kolorze szarym o kremowym wykończeniu.

 

Ma podobną do morskiego, rzadką i lekko rozlewającą się konsystencję. Kryje dobrze przy dwóch warstwach. Trwałość tak jak w przypadku innych lakierów tej marki- dobra.

 

 Lakier ten kupicie na donegal.com.pl KLIK

Podsumowując moje wrażenia odnośnie lakierów Donegal. Są niedrogie, małe buteleczki na pewno mają swoich zwolenników, dla mnie trochę kłopotliwe są krótkie rączki pędzelków ale to norma przy wszelkich miniaturach więc wybaczam. Dobrze kryją, są raczej trwałe- czego chcieć więcej? :)

 pozdrawiam
Aga

6 komentarzy:

  1. Kiedyś nie zwracałam uwagi na pędzelki. Obecnie, kiedy mam większe porównanie, wiem jakie to ważne dla komfortu, ale i dla efektu naszego manicure. Podoba mi się krycie tego lakieru, nie mój kolor niestety, ale pomimo tego, że jest ciemny, to dzięki temu zdecydowany. Pozdrawiam, Jo Novi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten kolor. Chętnie go wypróbuję (podobnie jak fiolet). Gdyby nie Twój blog, nie wiem, czy w ogóle bym się o nich dowiedziała.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy kolor, zdecydowanie jesienno-zimowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. błyszczy się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny, wpada w oko ;) obserwuję i zapraszam do siebie ;>

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)