piątek, 17 maja 2013

Blogerskie spotkanie z marką The Body Shop i nowa kolekcja Leona Lewis

 Wiecie że w minionym tygodniu w sklepach TBS pojawiła się nowa kolekcja sygnowana przez piosenkarkę Leonę Lewis? 


 Wygląda uroczo, nieprawdaż? 

Na wstępie uraczyłam Was niusem a teraz czas na moją relację ze spotkania. 


10 maja w Warszawie a dokładniej w Złotych Tarasach odbyło się spotkanie blogerek z marką The Body Shop.  

Mogłyśmy pomacać każdy możliwy kosmetyk a przemiłe i świetnie poinformowane panie dzieliły się z nami informacjami nt produktów. Pozdrawiam ciepło sympatyczną panią którą ostro przegoniłam po sklepie, mam nadzieję że nie straciła głosu po tym jak odpowiadała na moje liczne pytania :)


Wpadłyśmy też w ręce popularnej makijażystki Ani Orłowskiej która nas wymalowała. Ja np. dowiedziałam się że mam przesuszoną skórę, nie wyglądam na swój wiek i powinnam mocno zaprzyjaźnić się z samoopalaczem bo jasna skóra mi nie pasuje ;)))) well...

Tu bez makijażu straszę swoimi worami pod oczami


A tu makijaż Ani- przybrudzony morski odcień turkusu na całą powiekę górną i dół, mocne rzęsy i lekki błyszczyk czyli luźna inspiracja latami 70-tymi.
Co o nim sądzicie?


Spotkanie było bardzo sympatyczne, poznałam wreszcie blogerki które kojarzyłam jedynie wirtualnie. 

mam na sobie szmizjerkę z netmoda.pl
 
Każda z nas dostała miłe podarunki i... wróciłam do domu :)

dziękuję TBS !


pozdrawiam
Aga

18 komentarzy:

  1. Świetne są takie spotkania ;] Zazdroszczę:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było sympatycznie, fakt :) ja rzadko bywam na tego typu spotkaniach blogerskich :)

      Usuń
  2. to napewno było bardzo miłe i cudownie pachnące spotkanie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Cię Ania O. umalowała :)no i super było Cię kissnąć w końcu w realu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha kissnąć :))) buziole Aguś, do następnego

      Usuń
  4. Wyglądasz bosko :)
    Makijaż hmm masz zdecydowanie lepsza rękę i nie zgadzam się, żeby jasna skóra ci nie pasowała, taki masz typ urody więc całe życie z samoopalaczem? dziwne...

    Fajne spotkanie w pachnących warunkach :)
    pozdr
    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę dziwne to z samoopalaczem, fakt :)
      dzięki :)

      Usuń
  5. A teraz cierpię... dlaczego u mnie nie ma sklepu TBS :( ech.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że malujesz się o niebo lepiej.... Zgineły brwi. Samoopalacz? Brr. Bladolice rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania miała mało czasu więc makijaż niedopracowany, na szybko :)

      Usuń
    2. To po co robić niedopracowany?
      Uważam, że Twoje makijaże są o niebo lepsze.

      Usuń
  7. Aga..ja przepraszam , ale ten makijaż jest straszny ! sama malujesz się po 100kroc lepiej i nie oddawaj się juz nikomu innemu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cuksie, Tobie się bym oddała :)))
      Ale fakt zdecydowanie lepiej czułam się w makijażu w którym przyjechałam , widać go trochę na pierwszym zdjęciu.

      Usuń
  8. Bardzo lubię Panią Anię Orłowską oglądać w tvn style, jednak na Twojej buźce się nie popisała. Bardzo aromatyczne kosmetyki tam widzę ;) Masz świetną sylwetkę Aguniu!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)