środa, 22 maja 2013

Chocolate Mint

Wiosna budzi mnie do życia. Chce mi się niemal wszystko- skakać, biegać, polecieć na księżyc... Czekam na ten czas całą długą zimę i gdy słupek rtęci w termometrze za oknem wędruje powyżej 20 stopni a słońce muska moje policzki obsypując je piegami- rozsadza mnie radość. Weekendy wiosenne to cotygodniowe wypady na działkę, tam jestem swobodna, wyluzowana, wypoczywam wśród drzew,  świergotu ptaków. Jest cudnie :))


Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moją stylizację z ostatniej niedzieli. I choć nie jest to przemyślany, wyrafinowany outfit to czułam się wyśmienicie. Prawdziwa czekolada miętowa proszę państwa :) aż mi w brzuchu burczy gdy wizualizuję sobie jej smak w ustach ;) mmm, pychota.
 
 
 

 
 

top- New Yorker
spódniczka- Mosquito
zegarek&biżu- pasooje.pl
makijaż- Lily Lolo
lakier- Top Shop

pics by Przemo

pozdrawiam
Aga

50 komentarzy:

  1. Cudownie wygladasz:dziewczęco i świezo:)dodatki super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naturalnie i na luzie, bardzo fajnie. Zdjęcia wyszły ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzka powinna być wyżej ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow :D wyglądasz genialnie :) świetna spódnica i zegarek!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. po prostu Pani Wiosna w ludzkiej postaci !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look, modny i wygodny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to na działce :) musi być komfortowo i niezobowiązująco :)

      Usuń
  7. Cudowna spódniczka! Może też sobie taką zamówię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś śliczna, a ten strój tylko dodaje Ci dziewczęcego uroku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę taką spódnicę :) Piękna jest i świetny kolor ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) mięta jest śliczna, mam jeszcze brzoskwinię

      Usuń
  10. Aga, ale Ty masz świetną figurę! Bardzo ładnie komponuje się ta miętka z czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. zgadzam się :) na wiosnę a zwłaszcza na lato idealna

      Usuń
  12. Ależ jesteś szczuplutka! Śliczną masz figurę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      jakoś nie mogę przytyć mimo wieku

      Usuń
  13. ale jesteś ładna ;D wow aż się napatrzyć nie mogę też bym chciała być tak szczupła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za komplement :) a ja bym chciała przytyć ;)

      Usuń
  14. boska spódniczka i piękne zdjęcia<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Prosto, zwiewnie, bardzo dziewczęco. No i genialnie odzwierciedla pogodę za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) miło mi. No niestety co do pogody to teraz jest ziiimno :/ czyli weekend w domu

      Usuń
  16. Jak pięknie! Uwielbiam takie połączenie kolorystyczne :)
    O, i nawet Lili się załapała na jedno zdjęcie - jaka zadowolona z siebie ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz jak rusałka! ślicznie! delikatna stylizacja...taka dziewczęca:)))
    a ja bardzo lubię miętę z czekoladą...też jeść:D
    acha! bez dowodu, to piwa chyba nie kupisz?:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, Edytko, kupię bez problemu , niestety to już nie ten czas kiedy prosili o dowód, ach z sentymentem to wspominam

      Usuń
  18. poproszę odrobinkę Twojej urody!!

    OdpowiedzUsuń
  19. O jaka śliczna dziewczyna! Aparat Cię kocha - wychodzisz na zdjęciach przepięknie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) dzięki wielkie- chociaż na zdjęciach nie straszę ;)
      buziaki1

      Usuń
  20. Pięknie wyglądasz, kobieco i zwiewnie. :) Dzięki Tobie zrobiłam zamówienie z mosquito, ale nie spodziewałam się, że realizacja tak długo potrwa. Już nie mogę się doczekać. :)
    Pozdrawiam,
    Lucyna Ring

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucy, mam nadzieję że będziesz zadowolona z ich ubrań tak jak ja :) trzymam kciuki by paka dotarła szybko- ja też czekam na wymianę rozmiarów

      Usuń
  21. przepiękna ta spódniczka! :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)