sobota, 4 maja 2013

Ciuchowe muszmiecie na maj

Na początku tego roku wpadłam w czarną dziurę ciuchową, rozbudziłam apetyt stylizacjami i... zaczyna mnie to wciągać :)  do tego stopnia że mój portfel po kwietniu jeszcze nie doszedł do siebie a ja mam coraz dłuższą listę nowych muszmieciów.

Tradycyjnie sporo z Mosquito.pl

Miętowa sukienka które mnie urzekła swoim prostym fasonem, kolorem...już widzę stylizację z nią (może współczesna wersja lat 50-tych?)
Na zdjęciu pokazana z tyłu

źródło mosquito.pl
 Kolejna rzecz to spódniczka z koła, wykonana z eko-skórki. W kolorze nude. Zaczarowała mnie na blogach i już ją widzę na sobie.
źródło mosquito.pl
Druga spódniczka, tym razem z zakładkami. Mam ją w wersji brzoskwiniowej i pożądam mięty.

źródło mosquito.pl
 Rurki z eko-skórki. Mam wersję black która uwielbiam i śnię po nocach o kolorze nude.

źródło mosquito.pl
źródło mosquito.pl
 I dwie rzeczy z Netmoda.pl. Mam już od nich czarną ramoneskę z falbankami, która się sprawdziła więc czas na coś nowego ;)

 Ramoneska w wersji nude :) chciałam tę z falbankami, niestety mój rozmiar już wyszedł. Ale ta też jest ciekawa :)

źródło netmoda.pl
 Mamy szał na koszule dżinsowe a ja, przewrotnie, wybieram sukienkę :) szmizjerka z dżinsu
źródło netmoda.pl

To moje typy ciuchowe na maj.
A Wy co macie w planach? :)

pozdrawiam
Aga

42 komentarze:

  1. Pierwsze cztery rzeczy chętnie zobaczyłabym u siebie w szafie :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  2. oj te nudziakowe są piękne. Chyba zajrzę do Mochito. a miniówek nie noszę - za stara jestem ale też słodkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierdzielisz Aguś że za stara :P to ja też w takim razie ;))
      A one są tu pokazane na modelce która ma 182cm wzrostu, na mnie moja brzoskwiniowa nie jest taka super mini mini :)

      Usuń
    2. ja tak ciut przed kolanko to spoks bo ja mam 170 :)

      Usuń
  3. Miętowa sukienka i spódniczka to istne cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spódniczka ma piękny rozbielony odcień mięty, mam ich rurki z zamkami w tym kolorze, piękne!

      Usuń
  4. miałam podobne cudo jeansowe z netmoda, ale czułam się 'przytłoczona' ;D może dlatego, że wolę spodnie jeansowe i bokserkę na co dzień :D
    niemniej poleca, świetna jakość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, tą samą Alieneczko? :) jak się ta bombka układa?

      Usuń
    2. góra identyczna, tylko dół bez bombki
      ogólnie ok, tylko chyba rozmiar większy niż zwykle brałam
      musisz zwrócić uwagę na wymiary jakie podają i pamiętać, że to gruby jeans jest, niezbyt podatny i rozciągliwy

      Usuń
    3. ja u nich mam S i taki rozmiar wzięłam, patrzyłam na wymiary i powinnam wejść :)

      Usuń
    4. też S miałam :) wejść, wejdziesz na pewno :)
      a czuć się dobrze i swobodnie to drugie :D oby pasowała jak ulał :)

      Usuń
    5. haha, nie strasz :P

      Usuń
    6. oj nie straszę
      już sobie idę ;)

      Usuń
    7. nie odchoooodź :PPPP
      jak patrzę na wymiary to w pasie mam kilka cm zapasu, w biodrach też ;))

      Usuń
    8. :P :D
      jak dojdzie to koniecznie się w niej pokaż ;)

      Usuń
  5. sukienka jest strasznie dziewczęca i piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo wdzięczna :) myślałam o och drugim nowym modelu, z kokardą z tyłu ale ta, pełna prostoty bardziej urzeka :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. już nie mogę się doczekać gdy ją będę mieć

      Usuń
  7. sukienka miętowa w jakiej jest cenie ? jest przepiękna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 79,90zł. Podlinkowałąm każdy produkt do sklepu

      Usuń
  8. Ta rozkloszowana spódnica w odcieniu nude z eko-skóry jest przepiękna! Naprawdę żałuję, że moje gabaryty nie pozwalają na taką... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona dość poszerza biodra z tego co widziałam więc jeśli masz z tą partią ciała problem to faktycznie ta spódniczka nie jest najlepszym wyjściem :) ale ta z zakładkami tak nie poszerza :)

      Usuń
  9. Aga widze,ze naprawde Twoj apetyt mocno rosnie na ciuchy ;)ale same wspanialosci rzucily Ci sie w oko :) sama chetnie przygarnelabym je ;)ja ciuchowo na razie jednak nie szaleje,mam teraz manie pedzlowa!!!:D i kosmetyczna;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o tak,spodnie z ekoskórki to też bym chciała,marzenie :D spódniczka z koła...też,ale jestem na nią za stara :( no i koszula-sukienka dżinsowa-też jest w moim planie zakupowym-mam upatrzoną w bon-prixie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. spódniczka z eko-skórki jest cudowna, jutro zamawiam bo już teraz nie chce mi się mierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ze starego konta napisałam komentarz wyżej, dzisiaj odebrałam spódniczkę i niestety ten kolor zdecydowanie odbiega od nude, jak dla mnie to jest kolor toupe, mimo wszystko jest śliczna, ale spodziewałam się czegoś innego ;)

      Usuń
  12. Mnie zachwyciła miętowa sukienka... idealna wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nudziakowa ramoneska wręcz boska. I spódniczki przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ramona i miętowa spódniczka.. mega :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podoba mi się suknia z koła. cudowna, ale trzeba mieć do niej odpowiednie warunki. niestety nie dla mnie, wyglądałabym jak pajac. na modelce na zdjęciu wygląda obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy wynalazłaś ;) Miętowe sukienka i spódnica bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba sama się rozejrzę za spódniczkami z Mosquito. Wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. zakochałam się w spódniczce nude !

    OdpowiedzUsuń
  19. Zauroczyła mnie miętowa stylizacja, zwłaszcza bluzeczka :D cieliste rurki też są swietne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. co wpadnie w oko, ale mam szał na mięte teraz, taką niebieską, jest prze cudna. dlatego też najbardziej podoba mi się pierwsza sukienka z twojej listy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Miętową sukienkę, spódniczkę nude i rurki chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. no to kliknęłam :D miętową sukienkę, czerwoną spódnicę i jeszcze koralowy żakiet... zrujnuję się przez Ciebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne te rzeczy. Też bym chciała ujrzeć je wszystkie w swojej szafie! :) Zbankrutuję chyba :P

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)