piątek, 24 maja 2013

Denim 70's

Mój rocznik i fascynacja poniekąd modą tego okresu. Lata siedemdziesiąte to swoista mieszanka: styl hippie czyli flower power i nieśmiałe początki ery disco i punk. To bardzo eklektyczny okres w świecie mody :) 

 
Nie zaskoczę Was dzierganą kamizelką czy dzwonami, postanowiłam nieco uwspółcześnić mój odbiór tej dekady i wskoczyłam w dżinsową szmizjerkę o dole w kształcie bombki, słomkowy kapelusz, duże okulary oraz buty na koturnie. Jest nutka lat 70-tych ale nie dosłowna :)

 
 
 
 
 
 
 

dżinsowa szmizjerka- netmoda 
kapelusz- F&F
okulary- no name
buty- Haker
wisiorek- no name z odpustu
zegarek- pasooje.pl 
lakier Top Shop

pics by Dżela


41 komentarzy:

  1. Bardzo prosta, dziewczęca stylizacja, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dżins w innej formie niż spodnie to zdecydowanie nie mój gust. Ale co za nogi!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz ładniejsze foty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty i kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę Twoje kosmetyczne posty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, czemu?
      ja osobiście lubię blogi, na których posty nie są oparte tylko na recenzjach ale takie , w których coś się dzieje, gdzie mogę poznać bardziej dana osobę...:)
      tuniczka dodaje Ci uroku, wyglądasz w niej jak nastolatka:)zazdroszczę nóg:)
      pozdrawiam:)

      Usuń
    2. piąteczka Ivono, też wolę takie blogi

      Usuń
    3. Dlatego, że w kwestiach kosmetycznych jesteś guru, mogę od ciebie czerpać wiedzę i jesteś w tym świetna, a stylizacje jednak zupełnie nie są w moim stylu i jakościowo chyba też gorzej. Lubię posty o psiakach i Tobie pewnie, ale moda jakoś nie bardzo..

      Usuń
    4. hmm, ja się nie kreuję na blogerkę modową czy szafiarkę ;) po prostu pokazuję swój styl i tyle :)jakościowo gorzej? mogłabyś to rozwinąć?

      Usuń
  6. wlasnie na takie okulary poluje i poluje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sporo jest podobnych :) widziałam zbliżone do tych w Dorothy Perkins w Złotych Tarasach, cena poniżej 40zł :) już miałam brać ale w ostatniej chwili poszłam po rozum do głowy ;))

      Usuń
  7. niejedna nastolatka zazdrości Ci figury:))
    nogi do nieba...idealne do tej szmizjerki!
    podobają mi się turkusowe dodatki...i oczywiście kapelusz!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. kupiony w TESCO kilka lat temu, uwielbiam go :)

      Usuń
  9. Świetne zdjęcia ale wydają się, że trochę przesadzone z poprawkami ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko zwiększony kontrast i tyle ;)

      Usuń
    2. A mnie ta obróbka pasuje - kojarzy się ze stylem reklam i magazynów z tych lat!
      Świetnie wyglądasz!

      Usuń
  10. piekna szmizjerka , chcialam kupic ale ski nie bylo:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. krótka sukienka i koturny wydłużą każde nogi :)

      Usuń
  12. jakąś aktorkę przypominasz mi na tych zdjęciach ale nie mogę wpaść na to jaką ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Agunia!! Ty masz klasę! Ślicznie wyglądasz i jesteś bardzo zgrabna.

    OdpowiedzUsuń
  14. super stylizacja.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnie zdjęcie zawodowe

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)