sobota, 18 maja 2013

GlossyBox na Dzień Matki

26 maja tuż tuż. Macie już prezent dla mamy? :)
GlossyBox wychodzi naprzeciw i stara się nas wyręczyć ofiarując naszym Mamom pudełko pełne kosmetycznych niespodzianek.
Kto trafi w gust mamy lepiej? Ja czy GlossyBox? Zobaczmy.
 

Mamusiowe pudełko kosztuje 99zł i zawiera 5 produktów pełnowymiarowych. Możecie je kupić KLIK.
Pierwsza wysyłka tych speszyledyszyn GB będzie realizowana 21 maja i dotyczy zamówień do 19 maja włącznie.

Co mamy w środku?

 

Po kolei
błyszczyk Bellapierre Cosmetics w kolorze pomarańczowym ze złocistymi drobinkami
ciemno szary kajal Elite Models
bezlateksowe gąbki do makijażu Emite Makeup
cień MeMeMe w kolorze szarym, o błyszczącym wykończeniu
Skin Perfector Monu Professional czyli krem do twarzy
Sexy Hair serum nabłyszczające do włosów gęstych i grubych

I jak? Na plus czy na minus?
W/g mnie dwojako. Sama zawartość ciekawa, produkty niebanalne ale... no właśnie jest jednak ale... czy dla mam? Dla mojej raczej nie.

Błyszczyk- moja Mama woli szminki, do tego ten kolor.  
Kajal- ciemna szarość , hmm. Mamo? Też nie?
Gąbki do makijażu- Mama nie używa podkładu. No tak.
Cień- ten kolor, to wykończenie... nie przyda się Mamie.
Krem- dość enigmatyczny opis, brak składu. Zaryzykujesz Mamo?
Serum do włosów- Mama chciałaby mieć sexy hair ale jej włosy nie są zbyt gęste ani tym bardziej grube.

Czy zawartość pudełka była komponowana pod mamy? Jeśli tak to mamy gorące dwudziestki czy trzydziestki bo chyba nie mamy po 50-tce? Nie twierdzę że kobieta dojrzała to tylko garsonka, oszczędny makijaż rodem z PRL-u i koczek ale na pewno nie te kolorówkowe szaleństwa :)  przynajmniej dla mojej Mamy.
Uszczęśliwię ją czymś innym :) a to pudełko zachowam dla siebie- mimo że nie jestem mamą :)

I tradycyjnie moje video-przemyślenia :)


pozdrawiam
Aga


edit- serum włosowe seksifleksi zostawiam sobie. Na moich piórkach prezentuje się nawet nawet ;))

27 komentarzy:

  1. Dla mnie to pudełko to kompletna porażka ... Jak bym zapłaciła za nie 100zł w zamyśle prezentu dla mamy, to bym była baaaaardzo zła ...

    Zawartość źle dobrana, jak i ceny zawyżone - takie jest moje zadani :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam porażka. Ja nie wykorzystałabym nic i moja mama tym bardziej :/

      Usuń
    2. zgadzam się, majowe było znacznie lepsze.
      nie spisali się tym razem

      Usuń
  2. U mojej mamy kompletnie by się nie sprawdziło. Nigdy nie wiem co jej kupić, bo to typowa kobieta pracująca i nie używa kosmetyków, a jak już to raz na ruski rok. Ja wiem, są mamy które używają, ale to pudełko mi kompletnie nie podchodzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama też jest mniej więcej w wieku Twojej mamy i też żadnego z tych kosmetyków by nie używała. No chyba, że krem do twarzy okazałby się kremem do skóry dojrzałej. Porażka z tym pudełkiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uważam, że to pudelko jest kompletnie nie trafione, moja to by mnie chyba z tym wyśmiała :) Wolę chyba zrobić typowy prezent dla mamy jak kwiaty i czekoladki ewentualnie coś co się jej przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba jakieś nieporozumienie, i jeszcze 99 zł :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masakra. Bardzo słabe produkty jak na 99zł. Samemu można kupić lepsze i tańsze. Nie popisali się! Wg mnie w takim pudełku dla mam powinna być miniaturka perfum, krem lub serum na twarz, krem pod oczy, jakaś dobra maska ewentualnie balsam. Jeśli cienie to chyba matowe byłyby lepsze .

    OdpowiedzUsuń
  7. Uffff dobrze, że nie zamówiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem w szoku, że zrobili tak kiepski zestaw. Chociaż kolory mogliby dać neutralne i matowe...

    OdpowiedzUsuń
  9. zestaw kosmetyczny dla mojej Mamy mam zamiar skomponować sama, tej z glossyboxa raczej nie odpowiada jej potrzebom ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To pudełeczko, faktycznie nie jest trafione, biorąc pod uwagę, że pewnie średnia wieku potencjalnie obdarowanych mam to ok 50-60 lat. Szczerze mówiąc, ja byłabym bardziej zadowolona niż moja mama ;-/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak jak napisalam pod filmikiem świetnie się Ciecie ogląda:) czekam na filmik "ciuszkowy";)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to nie jesteś mamą? A czworonożne bestie?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mojej raczej tez odpada. Moja mama ma zaledwie 42 lata i lubi zaszalec ale to nie to:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudełeczko zdecydowanie nie dla mam, chyba, że takich młodziutkich, bo produkty raczej dla mnie, niż dla mojej mamy. Cena też zdecydowanie za wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Słabo, słabo... Mojej mamie MOŻE przypadłby do gustu kajal, ale głowy sobie uciąć nie dam. Reszta - zupełnie nietrafiona. Niestety nie jest to pudełko, które wręczałabym z dumą i pewnością, że będzie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojj raczej na nie. Za taka sume to nic specjanego, tymbardziej dla mamy...

    OdpowiedzUsuń
  17. Wg mnie pudełku zupełnie nieprzemyślane. Dla mam ~50tki się nie nadaje. W takim pudełku powinien się znaleźć jakiś dobry krem, serum, odżywki do włosów, może perfumy, a z kolorówki to jasne cienie. Z pewnością nie ciemny, błyszczący cień, ani nie ten kajal. Nie trafili z tym pudełkiem...

    OdpowiedzUsuń
  18. Chcieli zabłysnąć, a nie wyszło. Mojej mamie, która jest po 40 nic nie przypadłoby do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mojej mamy nic tutaj nie ma, także nie powalili mnie na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mojej mamie spodobałby się jedynie ten krem do twarzy pod warunkiem, że to nie jakiś bubel. Sama jestem mamą i w sumie ten GB nie robi na mnie wrażenia. W oko wpadł mi tylko kajal i serum do włosów. Tak więc pudełko wg mnie to porażka. Szału z kolorem cienia i błyszczyka też nie ma, gdyby chociaż były wpasowane w moje preferencje, to zdecydowanie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bez szalu, wolę wydać tą kwotę w bardziej "spersonalizowany" sposób

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mojej Mamie kupiłam formę do babki, nóż do krojenia biszkopta i tylkę do dekorowania. Teraz czekają na odpowiedni dzień ;)Jestem troszkę egoistyczna bo wiem że Maminka zawsze coś pysznego upiecze, ale tez wiem co lubi robić,a wypieki wychodzą Jej najlepiej na świecie! i jest to Jej pasja. Mogę się tylko od Niej uczyć.
    Kosmetyki ciekawe, sama bym sobie je też zarekwirowała ;p;p
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę, że krem możesz spokojnie podarować Mamie: http://www.feelunique.com/p/Monu-Professional-Skincare-Skin-Perfector-50ml

    OdpowiedzUsuń
  24. Całe szczęście, że się nie skusiłam, a długo rozważałam zakup tego prezentu. Zresztą aż do zobaczenia zawartości żyłam z przeświadczeniem, że "jak okaże się, że jest coś fajnego to zamówię". Teraz zostaje mi iść do Ikei i znaleźć, z czego mama będzie naprawdę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mojej Mamie pudełko nawet przypadło do gustu chociaż się nie maluje ;-)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)