wtorek, 14 maja 2013

Konkurs z Flos-lek na Dzień Matki

 Nie macie pomysłu na prezent na Dzień Matki? A może same chcecie wypróbować fantastyczne zestawy kosmetyków Flos-lek?

Mam dla Was konkurs gdzie można wygrać same cuda :)

Nagrodami są 4 zestawy kosmetyków FlosLek. To Wy wybieracie który chcecie.

2x zestaw arnikowy dla cery naczynkowej, w skład każdego wchodzi:
Krem nawilżający
Krem przeciwzmarszczkowy
Płyn micelarny

oraz

2x zestaw Anty-Aging z kwasem hialuronowym , w skład każdego wchodzi:
Krem na dzień
Krem na noc
Krem pod oczy


Nagrody po prostu wow :))

A teraz co musicie zrobić by je wygrać?

 Odpowiedzcie:

Ile kremów wchodzi w skład serii z Arniką? ( odpowiedź znajdziecie tutaj )

Jakich tricków urodowych nauczyłaś się od swojej mamy?
Zasady konkursu:

  •   konkurs trwa od dzisiaj tj. 14 maja 2013 do 19 maja  2013 włącznie (do godz.16:00)

  • konkurs jest skierowany do publicznych obserwatorów mojego bloga

  • zadanie konkursowe polega na:
- napisaniu w komentarzu pod tą notką odpowiedzi na dwa pytania:

Ile kremów wchodzi w skład serii z Arniką? (odpowiedź znajdziecie tutaj )
Jakich tricków urodowych nauczyłaś się od swojej mamy?
oraz wybraniu jednego zestawu- Arnica lub Anty-Aging
 


-Miło mi będzie jeśli polubisz również mój fanpage  :)  


ZGŁOSZENIA NIEKOMPLETNE NIE BĘDĄ BRANE POD UWAGĘ!

  • wśród prawidłowo napisanych komentarzy  komisja konkursowa (w skład której wchodzi przedstawiciel FlosLek oraz ja) wybierze 4 zwycięzców. Ogłoszenie wyników 20 maja 2013 o godz. 9 na blogu Agowe Petitki. Zwycięzcy powinni skontaktować się ze mną pod adresem agabil1@o2.pl jeszcze tego samego dnia, w przeciwnym razie nagroda powędruje do kogoś innego. W mailu powinny być dane adresowe do wysłania nagrody.

  • Musisz mieć skończone 18 lat lub zgodę rodziców

  • jedna osoba- jeden komentarz

  • fundatorem nagród  w postaci 4 zestawów kosmetyków jest firma FlosLek.

  • Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Konkursu z Regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu 7 dni od daty wyłonienia jego laureatów. Reklamacje składać można mailem na adres agabil1@o2.pl

  •  zastrzegam sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym regulaminie.
 Do dzieła!

pozdrawiam
Aga

38 komentarzy:

  1. w serii z Arnica wchodzą 3 kremy: nawilżający, przeciwzmarszczkowy, oraz pod oczy.

    od mamy nauczyłam się, że w codziennej pielęgnacji najważniejsze jest nawilżanie skóry, i trzymanie się systematyczności a inne "triki" to już błahostka ;)

    Wybrałabym serię z Arnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. 3
    2. odżywki do włosów na bazie żółtka i oleju
    3. Arnica

    OdpowiedzUsuń
  3. Odp.
    1.W serii tej kremów mamy 3.
    2.Po wypitej kawie mielonej zostają na spodzie fusy. Co można z nich zrobić? Peeling! Do twarzy, rąk czy nawet stóp.
    3.Wybieram zestaw Anty-Aging z kwasem hialuronowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kremów z arniką Flos-lek ma w swojej ofercie 3.
    Moja mama nauczyłam mnie, że tak naprawdę w całej pielęgnacji twarzy najważniejszy jest dobry, pozbawiony zbędnych chemikaliów krem. Pokazała również jak używać cieni do oczu, którymi potrafiła wyczarować cuda za młodu ;). Teraz preferuję elegancką naturalność w swoim makijażu. Mam nadzieję, że też tak będę potrafiła. A super prezentem byłaby dla nie seria z Arnicą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wg mnie w skład tej serii wchodzą 4 produkty (krem pod oczy, krem przeciwzmarszczkowy, nawilżający oraz żel arnikowy).
    Moja mama nauczyła mnie, że mniej znaczy lepiej i od tamtej pory nie mam przeładowanych brwi tonami tuszu. A co do trików to już daaawno temu pokazała mi matującą mieszankę ze skrobi za którą średnio przepadam.
    Wybieram zestaw numer 1.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. 3 kremy.
    2. Okłady na oczy z torebek herbaty - prosta rzecz, a daje wspaniałe efekty :)

    Wybieram zestaw Anti-Aging.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dodam do pytania drugiego - oczywiście herbaty wcześniej zaparzonej, torebki już schłodzone.

      Usuń
    2. Kurczę, coś stało się z moim poprzednim komentarzem.

      Pytanie 1 - 3 kremy.
      Pytanie 2 - nakładanie na oczy torebek herbaty (jw.), wspaniałe efekty, oczy są rozświetlone i wypoczęte.

      Wybieram zestaw Anti-Aging.

      Usuń
  7. Ile kremów wchodzi w skład serii z Arniką?
    3
    Jakich tricków urodowych nauczyłaś się od swojej mamy?
    Nakładanie olejku rycynowego na rzęsy, by były gęste i mocne :)
    Sposobu na zmęczone oczy - okłady z czarnej, ostudzonej herbaty :)
    Picie bratka na ładniejszą cerę.
    Pewnie trochę by się znalazło jeszcze ;-)

    Wybraniu jednego zestawu- Arnica lub Anty-Aging
    Wybieram Anty-Aging

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. W skład serii z Arniką wchodzą 3 kremy
    2. Moja mama praktycznie się nie maluje, pielęgnacji także nie stosuje jakiejś wyszukanej. Ale jak byłam młoda, to podpatrzyłam u niej sposób na zagęszczanie dolnych rzęs, bo ma ich tam mało - delikatnie robiła kreskę czarną kredką, aby z daleka wyglądało to naturalnie.
    3. wybieram pierwszy zestaw, Arnica - mama ma cerę naczynkową i na pewno by się ucieszyła z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest aż 7 produkty z arniką firmy Flos-Lek (w tym dwa różne żele z arniką pod oczy) ALE tylko 3 to są kremy :] :
    - krem pod oczy arnikowy
    - nawilżający krem arnikowy SPF 15
    - przeciwzmarszczkowy krem arnikowy

    pozostałe produkty z arniką to:
    - żel arnikowy na rozszerzone naczynka, sińce, potłuczenia, obrzmienia
    - płyn micelarny do demakijażu skóry naczynkowej z arniką
    - żel arnikowy na sińce, potłuczenia, obrzmienia
    - żel z arniką pod oczy, na sińce, obrzmienia

    Od mamy nauczyłam się, że skórę należy chronić przed słońcem różnymi kremami latem jak i zimą, wtedy wolniej zacznie się starzeć i długo nie ujrzymy pierwszych zmarszczek :]

    Wybieram zestaw Anty-Aging z kwasem hialuronowym, jako, że ma być to prezent dla mamy (dla siebie wybrałabym ten do skóry naczynkowej :] )

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.kremow jest 3 2.moja mama nauczyla mnie zeby nigdy nie przemywac twarzy chlorowana woda zasze przegotowana lub mineralna na opuchniete oczy przykladac ogorka lub zimna saszetke z czarnej cherbaty noi oczywiscie olejek rycynowy na piekne rzesy i wlosy i najlepiej nakladac maseczki na twarz okolo godziny 16 wtedy najlepiej sa wchlaniane przez skore jest jeszcze wiele reczy ktore nauczyla mnie mama 3 wybieram 2 zestaw

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Aguś!
    W skład serii Arnica wchodzą trzy kremy - nawilżający, krem po oczy i krem przeciwzmarszczkowy (wszystkie arnikowe).
    Od Mamy nauczyłam się, żeby stosować krem przeciwsłoneczny; żeby ZAWSZE zmywać makijaż na noc (Mama przestrzegała mnie szczególnie przed zasypianiem z pomalowanymi rzęsami, które mogą się zacząć kruszyć i wypadać od tuszu pozostawionego na noc), a także, że zielone oczy ciekawie wyglądają z niebieskim tuszem :)
    Wybieram zestaw Anty-Aging, idealny na Dzień Matki :))

    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. W ofercie Flos-Leku jest sporo produktów arnikowych, ale w serii Arnica KREMY są 3: pod oczy, przeciwzmarszczkowy i nawilżający z filtrem SPF 15.
    2. Mama nie pokazała mi żadnych trików, od lat robi identyczny makijaż (koniecznie z kreską na dolnej linii wodnej, którą zresztą od niej zgapiłam ;)) i jest bardzo leniwa, jeśli chodzi o pielęgnację ciała :). Mimo tego wygląda pięknie (najpiękniej na świecie!), jak Ona to robi?!

    Wybrałabym dla Mamy zestaw arnikowy, bo ma cerę naczynkową, poza tym chciałabym jej pokazać, że istnieją płyny micelarne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. W skład serii z Arniką wchodzą 3 kremy
    2. Pierwszą i podstawową wskazówką jakiej udzieliła mi moja mama to "bądź szczęśliwa". Wiele prawdy jest w tym, że to jak czujemy się same ze sobą odbija się na naszym wyglądzie, spojrzeniu na siebie i innych. Staram się każdego dnia odnajdować powody do szczęścia choćby w najmniejszych rzeczach, sytuacjach. Będąc piękna wewnętrznie jestem też piękna na zewnątrz :)
    Mam nauczyła mnie także, że to co najcenniejsze pochodzi z natury - zioła, napary, bogactwo witamin i mikroelementów zawarte w owocach i warzywach gwarantują piękną, zdrową i promienną cerę :) naturalne glinki, oleje, hydrolaty i zimnotłoczone masła dzięki mojej mamie na stałe zagościły w mojej kosmetyczce.
    3. wybieram zestaw pierwszy - arnica

    OdpowiedzUsuń
  14. Kremów w zestawie jest sztuk TRZY, od mojej kochanej mamuśki nauczyłam się, że kobieta musi się rozpieszczać kosmetycznie: oliwkami, zapachami, masażami...
    A wybrałabym zestaw AntiAging.

    Pozdrawiam i dziękuję za szansę na wygranie upominku z okazji dnia mamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. w skład serii z Arniką wchodzą 3 kremy,
    a od swojej mamy nauczyłam się wklepywania kremu w twarz opuszkami palców oraz korzystania z dobrodziejstw natury - picia siemienia lnianego na piękne włosy, smarowania twarzy skórką z ogórka lub truskawkami podczas pichcenia :)
    Wybrałabym dla swojej mamy zestaw Arnica
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. 1.Do Serii Arnika zaliczają się 3 kremy: krem pod oczy, nawilżający, przeciwzmarszczkowy.

    2. Od mamy nauczyłam się... Moja mama 2-3razy do roku umaluje twarz podkładem... nauczyłam się iż zbyt wiele kosmetyków to nie zdrowo, należy dobrać odpowiedni krem i nie wyciskać buzi :) Babcia jak i mama jak już malują tylko rzęsy i usta :)

    3.Wybrałam dla swojej Mamci zestaw z Arniką, gdyż od ponad pół roku mama wciąż szuka odpowiedniego kremu na postępujące naczynka...niestety większość się nie sprawdza :|

    4. Na FB lubię jako CarolineWu.

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.Seria Arnika posiada 3 kremy :)
    2.Mama nauczyła mnie naturalnego dbania o cerę.Mimo że w tym roku skończy 60 lat,prawie nie ma zmarszczek-zawsze mówi że najważniejsze jest dobre nawilżenie skóry,krem z filtrem,oraz maseczki-do dziś kładzie na buzię świeże banany,truskawki,jogurt :) Mam nadzieję że w Jej wieku będę mieć równie ładną buzię :)
    3.Wybieram zestaw Anty-Aging,dla mojej mamy będzie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Seria Arnikowa posiada trzy kremy.
    2. Moja mama od zawsze o siebie dbała, z wiekiem trochę odpuściła. Jeżeli chodzi o cenne wskazówki od niej to: używanie odpowiedniego kremu do twarzy, jeszcze przed wystąpieniem zmarszczek. Używanie soku z aloesu na wszelakie sposoby. Umiarkowane korzystanie z kąpieli słonecznych.
    Wybieram Anty-Aging.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. seria arnikowa posiada 3 kremy :) i wybieram serię arnikową

    a od mamy nauczyłam się tego,że na codzień minimalizm w ilości kosmetyków nakładanych na twarz daje najlepszy efekt,moja mama sama za bardzo nie interesuje się kosmetykami i ma ich zaledwie kilka i to większość kupionych na promocjach ,a mimo tak ich używa ,że wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 1.W skład serii z Arniką wchodzą 3 kremy.
    2. Od mamy nauczyłam się przede wszystkim dbania o moje ciało, a przede wszystkim uprawiania sportu. Jeśli chodzi o triki stricte urodowe, to do dziś stosuję jej metodę na zmęczone i opuchnięte oczy: okład z chłodnej łyżeczki przyłożony na kilka minut na oczy.

    Wybieram serię Arnica.

    Na Facebooku lubię jako: time4yourbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. w skład serii z Arniką wchodzą trzy kremy:nawilżający, pod oczy i przeciwzmarszczkowy.

    Mama nauczyła mnie że zawsze mam mieć pomalowane rzęsy i najważniejszy dla skóry jest wieczorne zmywanie makijażu.

    wybieram zestaw Anty-Aging z kwasem hialuronowym

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. W skład serii z arniką wchodzą 3 kremy.
    2. Najfajniejszy trick urodowy od mojej mamy to peeling... robiony piętką z chleba ;) Piętkę oczywiście trzeba wcześniej zwilżyć odrobiną wody no i najlepiej żeby chleb był czerstwawy. Takim peelingiem ciężko jest się podrażnić, a najlepsze jest w nim to, że jest łatwy w użyciu i zawsze dostępny. Potem świeży ogórek na twarz jako dawka nawilżenia i nawet na wakacjach pod namiotem można zrobić sobie małe SPA ;)
    3. Wybieram zestaw z arniką.

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. W skład serii z Arniką wchodzą 3 kremy: :nawilżający, pod oczy i przeciwzmarszczkowy.
    2. Moja mama była zawsze dla mnie autorytetem i jednocześnie nauczyła mnie bardzo ważnej rzeczy: pewności siebie. Wielu spyta co to ma wspólnego z urodą? Otóż wychodzę z założenia, iż jeśli sama uważasz się z piękną, cały świat cie taką widzi :) Ponad to dzięki Niej wiem jak ważne jest dobre nawilżanie skóry, zwłaszcza tej wokół oczu. Jest jeszcze mnóstwo rzeczy, które podpatrzyłam od mojej mamy i wiem, że było warto bo mimo swojego wieku wygląda pięknie.
    3. Wybieram zestaw Anty-Aging z kwasem hialuronowym.

    OdpowiedzUsuń
  25. 1.W skład serii z arniką wchodzą 3 kremy.

    2. A ja żadnego triku urodowego nie nauczyłam się od mamy. Wszystkiego nauczyłam się sama, dążąc tym samym do perfekcji w makijażu i pielęgnacji. Moja mama rzadko się malowała. Pamiętam, ze miała taka różową bazarkową szminkę którą jej podkradałam. I do kompletu krem Nivea. W sumie nie ma się co dziwić, że kobieta która ma 6 dzieci woli zadbać o nie niż kupować któryś z kolei balsam do ciała. Też bym wolała kupić coś dziecku niż sobie. Na razie dzieci nie mam, więc z moim nałogiem dbania o siebie musi wytrzymywać mój mąż..:P

    3.Wybieram zestaw ANTI-AGING

    OdpowiedzUsuń
  26. 1.W skład serii wchodzą 3 kremy.

    2.Zawsze gdy robię sobie makijaż moja mama powtarza "babcia w całym swoim życiu zużyła może jeden krem, stosowała same naturalne produkty i popatrz nie ma ani jednej zmarszczki". Wtedy spoglądając na moją mamę, która stosuje tylko kremy i ma świeża, gładką twarz idę zmyć znaczną część makijażu:(

    3.Kuracja przeciwzmarszczkowa prędzej przyda się mi niż mamie wiec w prezencie dla niej wybieram zestaw arnikowy

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: nika88
    Na FB lubię jako: One more dress

    W razie wygranej wybieram zestaw ARNIKA

    1. Ile kremów wchodzi w skład serii z Arniką?
    W skład serii z Arniką wchodzą 3 kremy arnikowe. A dodatkowo żel arnikowy i płyn micelarny do demakijażu.

    2. Odpowiedź na pytanie "Jakich tricków urodowych nauczyłaś się od swojej mamy?"
    Przyznam szczerze, że to pytanie nie jest dla mnie zbyt łatwe, ale mimo to spróbuję wziąć udział w konkursie. Jeśli chodzi o pielęgnację ciała to moja mama uważa, że wystarczy jej tylko kilka kremów do twarzy i do balsamów czy maseł do ciała, no i kremów do rąk, stóp. Może to właśnie jest trik urodowy? Ten minimalizm. Bo wiadomo, że jak zaczniemy stosować kilkanaście różnego rodzaju kosmetyków na raz to z pewnością nie wpłynie to pozytywnie na naszą skórę. Mama zawsze też powtarza, że liczy się naturalność, i minimalizm w makijażu, aby skóra mogła oddychać, i nie ulegała szybko procesom starzenia, czyli żebym w wieku np. 30 lat nie miała dużo zmarszczek. Moja mama nie maluje się, więc trików makijażowych nie mogłam u niej podpatrzeć. Obecnie to ja uczę jej prostych trików urodowych. Mama twierdzi, że przez całe życie nie miała tyle kosmetyków ile ja mam w obecnych czasach. Moja mama jest już osobą starszą, ma cerę naczyńkową, więc myślę, że na pewno ucieszyłaby się z kosmetyków FLOSLEK, bo nawet ostatnio mi mówiła, że jak była młodsza, to w aptece gdzieś na wyjeździe w większym mieście kupiła sobie jakiś krem ten firmy i była z niego bardzo zadowolona. Teraz jednak widzę, że ma większość kremów z tanich łatwo dostępnych firm, i w dodatku nie są to kosmetyki typowo przeciwzmarszczkowe. Jeśli jednak nie uda mi się wygrać to pewnie na Dzień Matki sama kupię jej w prezencie jakiś zestaw kosmetyków odpowiedni do jej wieku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. 3 kremy wchodzą w skład serii z arniką
    Moja mama zawsze dba o swoją skórę. Zawsze mi powtarzała, że przesadny makijaż tylko ją niszczy. Ma on tylko podkreślać naszą urodę a nie ją zmieniać. Od początku pilnowała mnie abym pod makijaż nakładała krem nawilżający, zmywała makijaż na noc (nawet gdy wracałam zmęczona po imprezie:D) i używała kremów na twarz na noc. Pilnowała abym piła dużo wody, ponieważ to dobrze wpływa na zdrowie oraz naszą urodę. Pamiętam też, że jak byłam mała to siedziałam z paznokciami zamoczonymi w cytrynie, ponieważ tak robiła moja mama po ich zmywaniu. Nie wiem czy to jest tego zasługa, ale mam mocne i ładne płytki. Ale przede wszystkim moja mama pokazała mi, że najlepszym sposobem na świetne samopoczucie i urodę jest sport! Dzięki niej lubię ćwiczyć wieczorami:)
    Dla mojej mamy idealny byłby zestaw drugi: Anty-Aging
    Pozdrawiam wszystkie kochające nas mamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polubienie na fejsie jest (jako Dorota C):) miło będzie śledzić nowinki:)

      Usuń
  29. 1. w skład linii Arnica wchodzą 3 kremy.
    2. Od mojej mamy nauczyłam się że najlepsze kosmetyki to te
    ...naturalne. Wystarczy spacer po łące czy rzut oka na zawartość lodówki
    i już możemy wyczarować świetną maskę do twarzy czy na włosy.
    Najbardziej popularna maseczka do włosów to żółtko jaja i oliwa. By nie
    wyrzucać białek, wykorzystuję je jako naturalny żel do włosów lub...
    serum liftingujące i napinające.
    3. wybieram zestaw Anty-Aging

    OdpowiedzUsuń
  30. 1.Trzy kremy.
    2.Mama nauczyła mnie, że aby mieć piękne dłonie, należy moczyć je w ciepłej parafinie i zakładać rękawiczki do sprzątania. Aby pozbyć się kaminia nazbnego, trzeba zęby płukać wodą z dodatkim soku z cytryny.
    3.Anty-Aging.
    casablanca12@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. 1.Trzy kremy.
    2.Mama nauczyła mnie, że aby mieć piękne dłonie, należy moczyć je w ciepłej parafinie i zakładać rękawiczki do sprzątania. Aby pozbyć się kaminia nazbnego, trzeba zęby płukać wodą z dodatkim soku z cytryny.
    3.Anty-Aging.
    casablanca12@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. 3 kremy

    2. Mama nauczyła mnie naprawdę wielu rzeczy. Jako nastolatka miałam duże problemy z cerą i to mama przekonała mnie, że lepsza jest delikatna pielęgnacja, niż mocne wysuszanie. Dała mi radę bym myła twarz przegotowaną wodą, osuszała ręcznikiem papierowym, stosowała kremy nawilżające. Radami które do dziś z chęcią stosuje jest smarowanie ust miodem - są wtedy naprawdę ładne i do tego zabieg bardzo przyjemny, oraz moczenie paznokci w lekko podgrzanej oliwie - bardzo dobra pielęgnacja suchych skórek. W sumie dopiero przy tym pytaniu zrozumiałam, że przez te lata mama dała mi tyle pomocnych wskazówek, że nie da się ich opisać w jednej, krótkiej wypowiedzi.

    3. Zestaw Anty-Aging

    OdpowiedzUsuń
  33. 1.3
    Moja Mama ma zniszczone dłonie od ciężkiej pracy,
    setki zmarszczek na zroszonym potem - czole
    i tysiące siwych włosów od zamartwiania się o swoją córkę i zbyt
    mało czasu na życie.....
    Jest Nią moja najdroższa i najukochańsza mama Edyta z Rzeszowa.I dla niej bardzo bardzo chciałabym wgrać kosmetyki cos dla rąk i cos dla twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. W skład tej serii wchodzą 3 kremy
    2. Jakich tricków urodowych nauczyłaś się od swojej mamy?

    Moja mama jest kochaną, pełną werwy kobietą, która w życiu kierowała się kobiecym instynktem i intuicją. Toteż przekazywała mi swoje triki urodowe, które sama wymyśliła lub też otrzymała od babci, cioci itp . Tyle ile kobiet na świecie, tyle jest różnych trików, tyle sposobów na upiększenie samej siebie ! Moja mama była wspaniała, dobrze dbała o siebie. Nauczyła mnie takich trików urodowych jak : 1) Na zaczerwienioną twarz od słońca zrobić sobie napar zrobiony z kwiatów rosnących na pobliskiej łące ( bardzo to lubiłam, zwłaszcza, że z nią chodziłam je zbierać) . 2) Aby oczy wydawały się większe, na powieki nałożyć nieco brokatu . 3) gdy braknie peelingu, do kremu nasypać nieco pisanku (wcześniej umytego).

    Moja mama naprawdę wielu trików mnie nauczyła, które już niejednokrotnie w życiu mi się przydały. Wiem, że zrobiła to z miłości. Kocham ją za to, i za wiele innych rzeczy w tym za to, że nawet w potrzebie, smutku potrafiła być ze mną, wspierać .


    3 Wybieram zestaw : Arnica .

    56manka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)