poniedziałek, 6 maja 2013

Koszyczek od L'occitane

Tuż przed świętami wielkanocnymi trafiła do mnie i do wielu blogerek przesyłka od L'occitane. To uroczy mini koszyczek z równie mini produktami.
 

Ponieważ moim zdaniem te ilości nie są wystarczające by móc wystawić im pełne recenzje, podzielę się z Wami moimi wrażeniami odnośnie tych kosmetyków :) takie ilości dobre są by zapoznać się wstępnie z produktami i móc określić czy mamy ochotę na więcej :)

Drogocenny krem na noc Immortelle Precious Night Cream 15ml
Jedwabisty krem odwracający proces wiotczenia skóry, wynikający z upływu czasu. Skóra jest wzmacniana w czasie kluczowego etapu nocnej odbudowy. Dowiedziona skuteczność: Po przebudzeniu skóra jest odbudowana (96%) i zregenerowana (92%), zmarszczki są mniej widoczne (88%). Noc po nocy skóra jest gładsza (82%) i jędrniejsza (78%)*. 
opis producenta
Pojemność: 50ml
Cena: ok 250zł 


Ciekawe , eleganckie opakowanie z granatowego szkła. Konsystencja treściwa, bogata dość tłusta i konkretna. Niestety już na początku składu zauważyłam trójglicerydy, za chwilę zaś silikon i tym samym nawet go nie przetestowałam. Trójglicerydy zmasakrowałyby moją skórę, niestety.


Krem do rąk z Masłem Shea 20% 10ml
Jeden z bestsellerów L’OCCITANE, krem do rąk z dużą zawartością masła shea (20%) chroni, odżywia i zmiękcza skórę. Twoje ręce poczują się doskonale i nie będą się obawiać mrozu.  
opis producenta
Pojemność: 150ml
Cena: 90zł 


Topowy produkt tej marki- krem do rąk z masłem shea. Moje dłonie nie są wymagające, krem się na nich sprawdza.  Składowo: masło na drugim miejscu, jest też silikon, oleje, ekstrakty . Może nie jest bardzo naturalnie ale całkiem przyzwoicie. Osobiście jednak nie wydałabym 90zł na kręm do rąk.

Żel pod prysznic Werbena 50ml
Świeży żel do ciała ceniony zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn. Każde naciśnięcie butelki uwalnia rześki, cytrusowy aromat werbeny L'Occitane. Eteryczne olejki werbeny, pomarańczy, geranium oraz drzewa cytrynowego wygładzają i pielęgnują nawet najbardziej wrażliwą skórę, wypełniając pomieszczenie tym cieszącym się uznaniem aromatem.
 opis producenta
Pojemność: 250 ml
Cena:  59zł


Przyjemny cytrusowy zapach. Konsystencja dość płynna ale nie wodnista. Dobrze się pieni, no tak ale dlaczego? SLS w składzie  i inne sztuczności. Mimo przyjemnych wrażeń ze stosowania produkt rozczarowujący składem i wysoką ceną (za co tyle płacimy?)

Nawilżające mydło Shea - Mleko 50g
Oparte w 100% na roślinnej bazie z dodatkiem nawilżającego Masła Shea. Może być stosowane codziennie. Nie wywołuje podrażnień; wskazane dla mężczyzn, kobiet i dzieci.  
 opis producenta
Pojemność: 250g
Cena:  32zł 


Świeży i wyrazisty zapach, to mnie od razu zachwyciło. Podoba mi się też stylizowane na eko opakowanie- proste i miłe dla oka.  Składowo nieźle. Dobrze się pieni .


Woda toaletowa Pivoine Flora 5ml
Wspaniała woda toaletowa pivoine flora nadaje Twojej skórze delikatny zapach kwiatów zebranych o poranku.  
 opis producenta
Pojemność: 75ml
Cena:  179zł


Nie przepadam za lekkimi, świeżymi czy kwiatowymi zapachami. Zdecydowanie bardziej lubię nuty cięższe, ale nie słodkie- piżmo, kadzidło. 
Piwonia to lekki kwiatowy , nieco słodki zapach o średniej trwałości by nie rzec słabej. Używam z braku laku, ani mnie ziębi ani grzeje.


Zawartość koszyczka za nami :) co spodobało mi się najbardziej? Chyba sam koszyk ;) reszta nie powaliła mnie na kolana, zwłaszcza składowo i cenowo. Może kostka mydła?
Nie jest źle, jest tak sobie, bez fajerwerków.

A Wy co sądzicie o tych kosmetykach?

pozdrawiam
Aga


21 komentarzy:

  1. moim zdaniem ceny mają zbyt wygórowane, a przecież składy nie powalają, więc skąd takie kwoty? Jest dużo lepszych składowo i cenowo produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo na moim blogu pojawią się również naturalne kosmetyki z Francji :) bardziej naturalne niż L'occitane

      Usuń
  2. krem noc mi pasował, no ale ta cena...
    edt fajna, świeża, lekka, ale nietrwała no i nie warta tych pieniędzy...
    mydełko okey :)
    krem do rąk i żel mnie rozczarowali..

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyne co mnie kusi to krem do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezły, z masłem shea choć są osoby które narzekają na słabe działanie

      Usuń
  4. Bardzo ładnie się prezentują te kosmetyki i ten koszyczek. Nie znałam tej firmy, chętnie bym poniuchała wodę toaletową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. woda pachnie kwiatowo, ładnie jeśli lubisz Mayu takie nuty :)

      Usuń
  5. koszyczek rzeczywiście śliczny:D

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam ambitne plany stworzenia osobnych recenzji dla każdego produktu, ale niestety ciężko coś wykrzesać jak się mało spodobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam peeling z werbeną z L'Occitane.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się właśnie ostatnio obkupiłam w L'Occitane i czekam na przesyłkę - zobaczymy, co z tego będzie. Ale faktycznie ceny lekko kosmiczne :(

    OdpowiedzUsuń
  9. A czemu trójglicerydy masakruja Ci skorę?:( Mi żel z sls nie przeszkadza jest genialny:)I bardzo wydajny, a koszyczek boski fakt:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prem, wiele osób na nie nie narzeka , moja cera ich nie lubi. Tak samo parafiny czy silikonów. Niestety...

      Usuń
  10. Kompletnie nie rozumiem filozofii marki .Z jednej strony niby taka pro -eco ,a tu takie syfy w składzie :/
    POłasilam się na próbe na pakiecik 2 kremów do rąk i jednego do stóp i ok ... całkiem fajne , choć ten o zapachu piwonii bardzo wodnisty , wręcz wylewał się jak żel do kapieli z tubki .Zapach piękny jak na krem do rąk ,ale bez szału odżywienia . Ten z shae już o niebo bardziej odżywczy .
    Nie kumam tych cen . Jak dla mnie przeholowane i to mocno . 80 pln za 50 ml kremu do lap ,czy żel pod prysznic to jak nasze warunki mocno za dużo .
    Nie dziwi mnie ,ze w sklepach raczej pusto .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha . Mam też te wodę ( perfumy ? ) ,ale mam podobne zdanie . O ile w kremie do rak ten zapach mnie ujął , o tyle sama woda jest mocno średnia i mocno nietrwała . Nie polecam .

      Usuń
  11. A zamawiałyście już próbkę kremu L'Ocitane Divine? Też bezpłatna, tylko trzeba rozwiązać test http://www.mamzadarmo.pl/rozwiaz-quiz-i-otrzymaj-darmowa-probke-kremu-loccitan/

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)