wtorek, 21 maja 2013

Majowy ShinyBox 2013

 Sto lat nie pokazywałam Wam tego pudełka :) w maju skusiłam się na nie i jak na tym wyszłam?


 Jakiś czas temu wspominałam Wam o ubogiej szacie graficznej SB. To pudełko wygląda lepiej, mamy bibułkę, nie ma styropianu ale nadal jest dość siermiężnie ;) 


Ale ale, ważna jest zawartość


próbki 5 kremów
zdzierak docielny
włosowy nabłyszczacz
duet herowy od Biosilk

Jest mocno, prawda? :) podoba mi się to pudełko.

Pudełko to dostaniecie TUTAJ

Filmik


pozdrawiam
Aga

16 komentarzy:

  1. Całkiem fajne ;]
    Z Goldwella mam zestaw do prostowania i spisuje się genialnie. ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling Organique mnie ciekawi :)
    Reszta mnie nie zachwyca ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już go nie dostaję ale Organique zazdroszczę, bardzo dobra marka:) Zaczynam ja uwielbiac:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Z peelingu bym się ucieszyła. :) Reszta tak sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. do mnie całościowo zawartość nie przemawia ;)
    tylko z peelingu byłabym zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te "próbki" kremów dostałam kiedyś od mojej Pani dermatolog. I mnie pasowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. po pierwsze primo: kluski na działce śmisze :)
    po drugie primo: czy ja bym mogła się pisać na takie wspólne zamawianie biżu...gdzie to trzeba pisać i się zgłaszać ? :)
    po trzecie primo: chyba się przerzucę z Glossy na to pudełko właśnie. Jak dla mnie super wszystko by mi przypasowało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesterku (pamiętam o fotach ale zabij- nie mam kiedy :/) zamówienie zbiorowe na wizażu :*

      Usuń
  8. Nieee, to juz mamy 2103 rok? :D

    Zawartość pudelka super! Przygarnelabym wszystko a ciekawa jestem jak pachnie peeling :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tym razem zawartość też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przygarnęłabym ten cukrowy peeling :)
    > http://shinybox.pl/order/index/mode/subscription/?ref=cf89778 Może by mi ktoś pomógł? Bardzo mi zależy :) Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)