wtorek, 7 maja 2013

Mojito z kremem

Dochodzę do wniosku że robienie zdjęć to nie taka prosta sprawa.  Uściślając- robienie zdjęć mojej osobie przez kogoś innego. Uściślając jeszcze bardziej- robienie zdjęć mojej osobie przez Przemka. Powiem Wam kaplica. Czy to faktycznie takie skomplikowane? Wszystkie parametry ustawione, wystarczy złapać ostrość i ...klik. I po robocie. Jak widać to za mało. Zrobiliśmy 3 stylizacje i zdjęcia takie sobie. Non stop poprawki, nerwy, wrzaski moje na chłopa które nie wiem czemu go nie motywowały ;)
No ale pierwsze koty za płoty. Albo się nauczy, albo znajdę inną pomocną bardziej chętną dłoń albo powrót do zdjęć w domu.
Iziii ;)


Czas na pierwszą stylówę z niedzieli. Wskoczyłam w dopasowane miętowe rurki i jasnokremowy sweterek od Mosquito. Do tego torebka skórzana Vera Pelle, buty Always, szaliczek i ściuchrany turkusowy kapelutek. 
Sąsiedzi działkowi mieli używanie ;)))


Sweterek z falbankami Mosuito
Miętowe rurki Mosquito
torebka skórzana Vera Pelle
buty Always

48 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie ;) Mówiłam, że masz fajny tyłek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, masz! No i te nogi do nieba... Figura godna pozazdroszczenia :))

      Usuń
    2. haha :))) mój tyłek i nogi dziękują :*

      Usuń
  2. Marnujesz talent !
    Dopiero teraz przed obiektyw się pokazałaś ?
    a gdzie Ty wcześniej się chowałaś ? hę ? :)))
    Za takie nogi i figurę oddam .... się oddam , jakby kto chciał :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia super :) i śliczne butki ;) spodnie też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale figura! bardzo mi się podoba ten zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz piękną figurę! Wyglądasz rewelacyjnie ;) Bardzo Ci zazdroszczę takiej figury ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Figura pierwsza klasa ;) Nic tylko pozazdrościć. A jeżeli chodzi o stylizację, to sweterek mi się strasznie podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) a sweterek na allegro za 30zł, polecam :) jest jeszcze czarny

      Usuń
  8. Aga..mam tak samo..mój mąż po prostu nie ma talentu do robienia fotek, byle pstryknąć;)
    ale na pocieszenie powiem Ci, że Twoje są całkiem niezłe...;)
    a najważniejsze, że Ty na nich świetnie wyglądasz! delikatna taka dzięki tej mięcie...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wygladasz tak kwitnąca o kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. haha zobaczyłabyś jakie fotki robi mój małż.....dlatego że jest totalnym antytalenciem ja nie mam prawie w ogóle zdjęć, a jak już się zbierze po długich namowach i cyknie mi fotkę to wyglądam na niej jak ogr :D
    piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście uważam,że Przemkowi dostało się zupełnie niesłusznie :) Pięknie Aga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, wsio mu ustawiłam i tak na 100 zdjęć 5 było ostrych ;))) nie mówiąc o uciętej głowie czy stopach :) chłopak zdolniacha, nie ma co

      Usuń
  12. świetnie wyglądasz :) ój chłop też nie ma ręki do zdjęć ;] nawet nie wiedziałam, że najprostsze rodzinne zdjęcie można spartaczyć, a jednak :P

    OdpowiedzUsuń
  13. A tam gadasz, zdjęcia bardzo ładne, a stylizacja śliczna, szkoda, że nie dla każdego...:/ Figury zazdraszcam...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) do tych rurek można założyć coś dłuższego- koszulę czy tunikę i też będzie miodzio.

      Usuń
  14. normlanie jakbym czytała o sobie i o swoim chłopie....ehhhh oni robią to na złość czy co, i mogę tłumaczyć w kółko o ustwieniach itp i na nic to się nie zdaje. Groźby o znalezieniu sobie innego "fotografa" u mnie nie skutkują hehee

    Bardzo świeża i wiosenna stylizacja, lubię takie optymistyczne połączenia kolorów

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      Myślę że to spisek ;)))) z tym "ja nie umiem ja nie potrafię" tak jak ze sprzątaniem, gotowaniem etc etc ;)

      Usuń
  15. Radzi sobie, nie krzycz, niech sobie robi jak mu pasuje, nauczy się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uważam, że foty są ok ;) Praktyka czyni mistrza :D
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. figura do pozazdroszczenia :) ależ wysoka z Ciebie kobieta, ile masz cm wzrostu? :) stawiam na 1,75m ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aga zostaw chłopa w spokoju;)
    Zdjęcia są ok;)
    Twoja figura jest idealna:)
    Niezła z Ciebie leseczka;) czekam z niecierpliwością na kolejne stylizacje;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rurki pierwsza klasa, super butki, a no i figura fiu fiu fiu, laska pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie, zwłaszcza sweterek wpadł mi w oko :)
    Mój mąż kompletnie nie umie robić zdjęć, a dodatkowo nie lubi wrrrr
    Też myślałam o dodawaniu na bloga strojów dnia, ale no niestety nie ma mnie kto sfotografować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w domu można jeszcze samej podziałać ale w plenerze już nie bardzo :/

      Usuń
  21. No przecież super wyszło! A pokrzyczeć trochę nigdy nie zawadzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow świetna figura ! Zazdroszczę :d

    OdpowiedzUsuń
  23. jakbym czytała o mnie i moim Krzyśku :D Powinny być jakieś kursy fotografii specjalnie dla TŻ blogerek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Aniu, jak widzę to globalne schorzenie :))

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)