wtorek, 28 maja 2013

Normacne Dermedic

Jak wiecie lub nie, bardzo bliska mojej skórze jest marka Dermedic :) mają naprawdę bardzo ciekawe produkty, na które moja kapryśna skóra rzadko kręci nosem.
Jakiś czas temu do moich rąk trafiły trzy kosmetyki z linii Normacne.
 
Co o niej pisze producent?

DIAGNOZA:

Skóra mieszana, tłusta, ze skłonnością do trądziku

Trądzik pospolity to schorzenie dotyczące głównie osób młodych z nadczynnością gruczołów łojowych, cechujące się obecnością zaskórników i wykwitów grudkowo-krostkowych umiejscowionych w okolicach łojotokowych (twarz i plecy). W powstaniu zmian trądzikowych odgrywają rolę następujące zjawiska: nadmierne wytwarzanie łoju, zwiększone rogowacenie ujść mieszków włosowych prowadzące do zaczopowania ujść gruczołów łojowych, rozwój nacieków zapalnych w otoczeniu gruczołów łojowych.

Dermokosmetyki marki Dermedic Laboratorium z serii Normacne to kompleksowe i pewne rozwiązanie problemów skóry trądzikowej. 
opis producenta

Preparat punktowy na wypryski
 Składniki aktywne:
Kwas salicylowy, Ekstrakt z tymianku, Alantoina, Triclosan
  • Zmniejsza trądzikowe zmiany zapalne już po 6 h – skuteczność potwierdzona badaniami
  • Działa bakteriobójczo i przeciwzapalnie
  • Ma pozytywny wpływ na redukcję przebarwień skóry, powstałych w wyniku likwidacji zmian trądzikowych
  • Oczyszcza zaczopowane pory
  • Do terapii punktowej
  • Nie zawiera kompozycji zapachowej
  • Hypoalergiczny

Rezultat:
Widocznie zmniejsza zapalne zmiany trądzikowe już po 6 h
opis producenta
Pojemność: 15g
Cena:  ok.10zł

 
 

To chyba pierwszy preparat punktowy w moim życiu który działa ;) no ale to Dermedic.
Preparat znajduje się w miękkiej tubce zakończonej dziubkiem który ułatwia aplikację. Ten lekki , przezroczysty żel stosuję głównie na wieczór (pamiętajcie że jego skład eliminuje jakąkolwiek ekspozycję na słońce). Nakładam na problem i... rano budzę się a paskudna niespodzianka taka jakaś niewyraźna, taka blada... :) Przyśpiesza gojenie wyprysków, delikatnie je wysusza. Ma właściwości antybakteryjne oraz regenerujące dzięki czemu skóra szybciej dochodzi do siebie. W składzie mamy ekstrakt z tymianku o działaniu wyciszającym i uspokajającym skórę, kwas salicylowy który aktywnie zwalcza stany zapalne, bakteriostatyczny i grzybobójczy triklosan czy regenerującą alantoinę.
Działa :)

Oceniam na
5/5

Serum na rozszerzone pory

Składniki aktywne:
p-Refinyl, AC.NET, AHA+L-Arginine, Chlorofil, Gliceryna
  • Widocznie zmniejsza rozszerzone pory – nawet do 62% (przy regularnym stosowaniu przez 4 tygodnie)
  • Zmniejsza wydzielanie sebum
  • Działa rozjaśniająco, usuwa martwe komórki naskórka, spłyca drobne nierówności, nadając skórze jednolity wygląd
  • Zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia skóry, wygładza, poprawia elastyczność i reguluje procesy prawidłowej odnowy naskórka
  • Ma właściwości antyseptyczne (zapobiegające zakażeniom)
  • Przyspiesza regenerację skóry, koi podrażnienia
  • Niekomedogenny
  • Hypoalergiczny

Rezultat:
Widocznie zmniejsza rozszerzone pory
opis producenta
Pojemność: 30ml
Cena:  ok 35zł

 
 

Mam słabość do wszelkiej maści serum. Do tego buteleczka z zakraplaczem i mnie macie :)
Serum o lekkiej, jakby żelowej konsystencji. Bardzo delikatny, przyjemny zapach. A co piszczy w składzie? 
Soczewica która odpowiada za zmniejszenie widoczności porów, nawilżająco-oczyszczający kwas glikolowy, arginina czyli aminokwas przyśpieszający gojenie i regenerację czy kwas oleanowy o właściwościach przeciwbakteryjnych.
Serum wpływa na regulację wydzielania sebum, zauważyłam że przy regularnym używaniu praca gruczołów łojowych jest uregulowana i skóra mniej się przetłuszcza. Pory faktycznie są mniej widoczne choć nie znikają. Wygładza skórę i redukuje przebarwienia dzięki czemu cera odzyskuje ładny wyrównany koloryt. Nie ściąga i nie wysusza choć w zasadzie nie miałam okazji tego zaobserwować, zawsze po serum nakładam krem. Produkt stosowałam wieczorem.

Oceniam na:
4,5/5

Regulująco-oczyszczający krem na noc

Składniki aktywne:
Kwas salicylowy, AHA+L-Arginine, Zincidone, Sensiva S.C. 50, Alantoina
  • Reguluje pracę gruczołów łojowych
  • Działa bakteriobójczo i przeciwzapalnie
  • Redukuje niedoskonałości, przywraca skórze zdrowy wygląd
  • Działa łagodząco i kojąco
  • Przywraca równowagę hydrolipidową
  • Hypoalergiczny

Rezultat:
Redukuje niedoskonałości, przywraca skórze zdrowy wygląd

opis producenta
Pojemność: 55g
Cena:  ok.30zł




Krem zamknięty w plastikowej buteleczce z pompką dozownikiem. Raczej lekka, puszysta konsystencja. Zapach nieco ziołowy, apteczny. Jedna pompka wypluwa sporo produktu dlatego starałam się naciskać dozownik do połowy.
A skład? Ponownie, tak jak w serum- kwas glikolowy, arginina. Oprócz tego kwas salicylowy oraz antybakteryjne połączenie cynku z PCA. Byłoby dla mnie super hiper gdyby nie...trójglicerydy na drugim miejscu w składzie. Jednak nie demonizujcie ich, one po prostu nie służą mojej skórze. Wam mogą krzywdy nie robić :)
Nie oceniam bo odłożyłam po dwóch aplikacjach z obawy o zapchanie cery przez trójglicerydy.


Całą serię Normacne oceniam na 4 z dużym plusem. Składy mają jak dla mnie bardzo fajne, dwa na trzy testowane są świetne i służą mi bardzo.
Polecam :)

11 komentarzy:

  1. do tej pory stosowałam nawilżającego serum od Dermedic i byłam bardzo zadowolona. Ta seria do mojego wiecznie pryszczatego ryjka kusi mnie już od dawna. Jak zużyję serum od Lioele, które BTW też działa (w końcu cos działa hehehe) to z pewnością strzelę sobie ten punktowy preparat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie niedobra Ty bo mnie nakręciłaś na ten Lioele a ja nie mam kasy :P

      Usuń
  2. Ten preparat punktowy mnie zainteresował. Cena jest zachęcająca, więc w najbliższym czasie pewnie go zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skład dobry , powinien działać jeśli na kogoś te składniki działają :)

      Usuń
  3. nie słyszałam jeszcze o takim kosmetyku :)
    pozdr i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Preparat punktowy jest super - tu się zgadzam :D z resztą nie miałam styczności jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooooooo nie wiedziałam, że te kosmetyki są tak tanie

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiesz czy te kosmetyki są dostępne w aptekach? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna seria naprawdę dobrze sprawdza się na skórze z problemami, praktycznie mam całą serię tylko serum mi brakuje, ale to tylko kwestia czasu :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)