niedziela, 19 maja 2013

Odpustowe drobiazgi

Zapowiadała się piękna niedziela, dlatego wybraliśmy się wczesnym rankiem na działkę. Będę dla Was miała trochę zdjęć. Ale nie o tym chciałam :) 
Dzisiaj były Zielone Świątki tym samym odpust w okolicach naszej działki. Wata cukrowa, obwarzanki, lody, karuzela i całe mnóstwo straganików mniej lub bardziej tandetnych :)
 Skusiłam się na kilka duperelek ;)

Oto one, artystycznie zawieszone na działkowej choince


urocze kolczyki nożyczki :)

naszyjnik motylek :)

naszyjnik kfiotek

słodka kukardka na rękę

Słodkie, prawda? :)

pozdrawiam 
Aga (pogryziona przez komary)


13 komentarzy:

  1. jejku, wieki całe nie byłam na odpuście :( duperelki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są te kolczyki i kokardka :) W mojej miejscowości na odpuście przeważnie są tylko 2 stoiska - balony na hel i wata cukrowa. Chociaż z tego drugiego mogę skorzystać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie ;] Sama bym takie nosiła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie słodkie. Kokarda najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja z odpustów pamiętam jeszcze balony w maziaje i kapiszony :D i tradycyjnie musiał być PIERŚCIONEK ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. kolczyki nożyczki świetne! Uwielbiam takie 'zawodowe' motywy, chociaż u mnie mogłyby być przerobione tylko na wisiorki, bo przy tunelach ciężko z takimi kolczykami ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja z odpustow najbardziej lubie okropnie slodka i klejaca wate cukrowa. To byl najwiekszy hit i jeszcze karmelizowany imbir pyyyycha :)dzisiaj niestety dzieci takie rzeczy nie ruszaja bo maja az zanadto slodyczy :/

    OdpowiedzUsuń
  8. przypomniałaś mi stare, dobre czasy.... teraz mieszkam w uk i na próżno szukać odpustów :D

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)