niedziela, 12 maja 2013

Pierwsze urodziny Białej Kluski

Wczoraj czyli 11 maja minął rok jak Lilly przyszła na świat :) Mój Biały Kudełek miał swoje pierwsze urodziny.

 

Z tej okazji postanowiłam zrobić torcik. Nie byle jaki bo nie słodki tylko pysznie mięsny :) indyk, kurczak, gotowana marchewka a to wszystko w smakowitej galaretce- takie a la zimne nóżki.

Pieskom smakowało :)

 
 
 
 
 
 

Co można życzyć Kluseczce? Przede wszystkim zdrowia. Od jakiegoś czasu niedomaga, w badaniu krwi coś wyszło i trzeba to sprawdzić na USG więc życzcie jej zdrowia i trzymajcie kciuki.

pozdrawiamy
Aga
i jej Kluski

35 komentarzy:

  1. STO LAT dla małej modelki :) Dużo, dużo ZDROWIA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dużo zdrowia dla Kluseczki! niech będzie radosnym i zdrowym pieskiem :)
    Bardzo podoba mi się ten drugi piesek-mam słabość do rudzielców <3

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrówka zdrówka i jeszcze raz zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moj pieso, Frugo 8 maja skończył 2 lata. Wszytkiego najlepszego Dla Kluseczki, zdrowiea przde wszytkim. Ucałuj Ją :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodkie psiaki, a taką zieloną żabę ma moje dziecko do kąpieli i też jest obgryziona, coś w tym jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę w takim razie Twojej klusce dużo zdrówka a Tobie Aguś dużo wiary i siły!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już na FB jej składałam życzenia, ale ponawiam :) Zdrówka i 100 lat! :) Twoje kluski mają wspaniałą właścicielkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrówka w takim razie :) I dużo psich radości ;)! Na pewno wszystko będzie OK, trzymaj się Aga!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moj K. tez wkrotce skonczy roczek ;)
    Ale ten czas leci! Widze, ze Twoja mala ma przyjaciol - wszystkie pieski Twioje czy to goscie?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, oczywiscie - sto laaat! ;*

      Usuń
    2. :)) buldożek jest mojej siostry :) Moje to Lilly i Figa

      Usuń
  10. sto lat i zdrówka dla niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego najlepszego dla kluseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat dla Lilli :) Wygłaszcz ją ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej słodka, wszystkiego dobrego i zdrówka dla Kluseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sto lat!!

    Przepiękne są te pieski, wow!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. słodkie te twoje psiaki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Lilly jest śliczna ;p Na czym ona stoi na pierwszych zdjęciach ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego w takim razie i zadowolenia z pańciów. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzymy zdrowia i trzymamy kciuki ;) Ale ta żaba świetna! Mój pies ma kaczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrowka dla Kluseczki i reszty piesów
    A tort.... no jakby tu ...hmmmm ..zjadłabym z cytrnynką :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja kulka podobna do twojej i widzę, że urodziny też mają tuż obok siebie! Moja kończy rok za 3 dni:) Sto lat dla kudełków;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, to wczesnego najlepszego dla Twojej Kuleczki :)

      Usuń
  21. Sto lat!!!! Super party :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie śliczne są te pieski! :) a Klusunia najpiękniejsza a dniu swoich urodzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdrówka Kluseczka <3 I samych kolorowych, wesołych, pogodnych dni <3 STO LAT Lily :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)