czwartek, 30 maja 2013

Pout Paint Rosette Sleek

Sto lat temu recenzowałam Wam Pout Paint Sleek.
Jakiś czas temu trafił do mnie nowy kolor. Czy moja pozytywna opinia na ich temat uległa zmianie?

Pout Paint Rosette Sleek


                                                      Kilka słów od producenta                                                     

Wysoko napigmentowane „farbki” do ust, czyli trwałość szminki i  połysk  w jednym.

Ich główną zaletą jest pełne krycie ust oraz możliwość łączenia ich ze sobą, tworząc nowe odcienie pomadek,własne kompozycje.

Daje to nam możliwość stworzenia własnej palety kolorów.

Są wielofunkcyjne. Można je mieszać na wiele sposobów.

Jednorazowa aplikacja/warstwa wystarczy aby całkowicie pokryć usta, gdyż farbka jest bardzo napigmentowana.


Farbki Sleek Makeup Pout Paint są:

mocno napigmentowane

lekkie na ustach

niesamowicie wydajne

nie wysuszające ust


Dla uzyskania precyzyjnego efektu farbki najlepiej aplikować pędzelkiem do malowania ust.

opis kosmetykomania.pl
Pojemność: 8ml
Cena: 25,99zł

Kupicie je w drogerii internetowej kosmetykomania KLIK

                                                               Moja opinia                                                                    

To mój 3 kolor na przestrzeni prawie 2 lat.

Opakowanie 
miękka tubka z dziubkiem




Konsystencja 
tłustawa nieco, półpłynna, przypomina farby dla plastyków :)


Kolor/zapach 
tym razem pokazuję Wam piękny fuksjowy róż


Aplikacja 
najlepiej pędzelkiem, zwłaszcza przy tak wyrazistym kolorze jak Rosette

Działanie 
Moje zdanie na ich temat się nie zmieniło :) są całkiem dobre i jeśli mamy nieźle nawilżone usta i nie zamierzamy zjeść 3-daniowego obiadu, usta dość długo prezentują się całuśnie ;)
Painty nie zastygają więc trzeba uważać na pocieranie warg.
Idealne do wszelkich sesji foto.


 Podsumowując... 

Plusy
ciekawa gama kolorystyczna- Rosette to piękna fuksja
wydajność
możliwość mieszania i tworzenia nowych odcieni
niedrogi
piękny połysk

 Minusy
nie jest wybitnie trwały
lubi się rozwarstwiać w opakowaniu


 Moja ocena
4/5

 pozdrawiam 
Aga

22 komentarze:

  1. Kolor jest piękny, jednak przy tego rodzaju kolorach cenię, gdy produkt jest bardziej trwały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardziej to znaczy? nie napisałam że jest nietrwały tylko że nie ma jakiejś wybitnej trwałości :) tyle co zwykła szminka

      Usuń
  2. przepiękny kolor, świetnie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pomarańczowy... Niestety tylko się kurzy :/
    Jednak wolę tradycyjne szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kolor :) Muszę się mu bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej nie moja bajka kompletnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam na nie ochotę, ale jakoś nam nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolor, chociaż patrząc po opakowaniu liczyłam na większe jego nasycenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy słusznie, ale rozwarstwianie kosmetyków uznaję za zepsucie..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam taki koralowy odcień i też się rozwarstwia :( Masz na to jakiś sposób może?

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory mi się nie spodobały, więc ostatecznie wróciłam z UK bez nich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie slsyzalam o tym produkcie, na pewno wart uwagi i zapoznania sie z nim :)
    Twoj kolor tego cudenka jest bardzo ladny, taki twarzowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolorek. Idealnie pasuję do Twojej urody;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na ustach wygląda bajecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie prezentuje się na ustach :) śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)