piątek, 26 lipca 2013

Kawa z dużą ilością mleka

Kocham sukienki a one kochają mnie. Do tego stopnia że mam ich coraz więcej i więcej i więcej...
Bezczelnie panoszą się w mojej szafie, wyciągając ręce i krzycząc gdy tylko ją otworzę- wybierz mnie! wybierz mnie!


Sukienka to wdzięczna istota. Nie potrzebuje wiele by ubrać mnie i zabłysnąć. Buty, torebka, kilka dodatków i już idziemy radośnie przez miasto. Obie szczęśliwe :)

Dziś wybrałam spokojną towarzyszkę spacerów. Stonowaną, jasnobeżową. Do tego złoty cienki paseczek, delikatne koralowe szpilki, prosty zegarek, kilka bransoletek i total mini saszetka w dłoń- tylko klucze i portfel. Nic więcej.
Taka sukienka  jest romantyczna. I czasem zabawna. To ode mnie zależy jej nastrój :)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lubicie sukienki?

sukienka Mosquito
buty Dorothy Perkins
zegarek pasooje.pl
biżu katherine.pl
torebka kosmetyczka Lierac

pics by Maddzik

 pozdrawiam
Aga

57 komentarzy:

  1. Aga, wyglądasz nieprzyzwoicie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jednak wolę spodnie;) Nawet nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam spódnicę.. jakoś rok temu zdaje się.

    Ale Ty wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak się ma takie nogi to można kochać sukienki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dzięki.
      Bywają też sukienki które nie eksponują nóg :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Również się podpisuję - cudnie. Piękna sukienka i właścicielka.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ta karuzela to był świetny pomysł =)
    Ach, śliczna jesteś, więc zdjęcia są śliczne. Nie mogę się napatrzeć! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna sukienka, a na dodatek w moim ulubionym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie nogi! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bije od Ciebie szczęście! Wyglądasz jak gwiazda!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię sukienki, zwłaszcza na upalne dni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak myślałam, że ta sukienka jest z Mosquito :D Parę dni temu zastanawiałam się nad nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oni mają urocze kiecki :) co jedna to śliczniejsza :))

      Usuń
  11. pieknie...dziewczeco tak !

    OdpowiedzUsuń
  12. Aha, to już wiem kto zgarnął mój przydział fotogeniczności...

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham sukienki :) chciałabym móc takie nosić...
    Tobie w niej ślicznie *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że każdy znajdzie coś dla siebie :)
      dziękuję!

      Usuń
    2. to fakt :) ja noszę raczej proste kroje,a taki fason jak Twój podoba mi się nieziemsko, ale mam za szeroki tyłek i wyglądam jeszcze szerzej ^^ trzeba się maskować hehe XD

      Usuń
    3. oj, tyłek też może taki fason ukryć :) nie jakiś wybitnie spory, nie tak mocno rozkloszowana ale da radę :)

      Usuń
  14. Nie sądziłam, że można tak połączyć kolory a w Twoim wykonaniu wygląda to super! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sesja. Świetny strój :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne zdjecia, ja tez pokochałam nagle sukienki ale niezawsze dobrze sie w nich czuje:P

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham sukienki, ta jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  18. Bosko wyglądasz i te buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z tym, że sukienki Cię lubią. Wyglądasz bajecznie i przede wszystkim zdjęcia są cudownie optymistyczne, sama buzia się uśmiecha ;)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  20. dokladnie, masz racje! sukienki zdecydowanie cie uwielbiaja :) prezentujesz sie zjawiskowo, a do tego wygladasz jak prawdziwa modelka. no i ktoz to takie cudne zdjecia Ci robi? Zdolny ten fotograf ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna sesja, promieniejesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nogi do samego nieba. Wyglądasz olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdybym miała taką figurę, nie rozstawałabym się z sukienkami!
    Chyba pierwszy raz widzę widzę tu aż tak wdzięcznie radosne zdjęcia :) Aż miło się patrzy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Seksowna i romantyczna <3
    też uwielbiam sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też uwielbiam sukienki:) jednak ta za krótka dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestes po prostu cudowna, taka dziewczęca i radosna!
    A sukienka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądasz zachwycająco!! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bosko wyglądasz w tych kiecuniach !
    Wspaniałe zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  29. Znowu te piękne butki! Świetna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam laski w kieckach! A Ty Aga wyglądasz przepięknie!!! Cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przecudownie wyglądasz, śliczny zestaw, buty mi się szczególni podobają.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)