czwartek, 18 lipca 2013

Kolejne zakupy z katherine.pl

W zeszłym tygodniu zorganizowałam zamówienie zbiorowe z hurtowni katherine.pl. Któreś z kolei już. 


Miałam nic dla siebie nie brać ale jak zwykle kilka rzeczy wpadło mi w oko. I już myślę o następnych zakupach, a w portfelu wiatr hula...

To moje drobiazgi



Zamówiłam też kilka rzeczy dla mojej Mamy

 
Generalnie produkty z tej hurtowni mają przyzwoitą jakość. Zdarzają się buble ale przez moje ręce przewinęło się mnóstwo towaru od nich ( za ok 2 tys zł) i uważam ze warto :) zwłaszcza że ceny są bardzo przyjazne :)
Bardzo lubię ich bransoletki, zwłaszcza te zestawy kilku. No i opaski.

pozdrawiam
Aga

28 komentarzy:

  1. Świetne zakupy :)Wisienki najbardziej mnie zauroczyły :)

    Jeśli w przyszłości będziesz organizowała jeszcze jakieś zbiorowe zamówienie chętnie dołączę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie April, ogłaszam zwykle na moim FB ale mogę tu też wspomnieć :)

      Usuń
  2. Ja też czekam na paczkę od nich,jutro ma do mnie przyjść:)Tyle że u mnie zakupy duuuuuzo większe,bo dla 8 osób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pokazałam tylko swoje rzeczy ;) zamówienie jest znacznie większe, dla 9 osób

      Usuń
  3. Świetne zakupy :) Nie raz z koleżankami mówimy o tym by zrobić zamówienie właśnie w tej hurtowni, ale ciągle jakoś jest to odwlekane. Chyba czas w końcu się za to zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przez tą hurtownię zbankrutuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tę hurtownie, mogłabym z niej prawie wszystko zamówić, ale niestety brak funduszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze :/ nie wiedziałam że organizujesz zamówienie chętnie bym się przyłączyła :) daj znać ja i moja mam byśmy sobie tez zamówiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście miało być daj znać jak będziesz kolejny raz robiła zamówienie :)

      Usuń
  7. Ja mam odmienne zdanie, może źle trafiłam z wyborem. Mam m.in. kilka kolczyków (m.in. kakardki, ale inne niż Twoje), ale od 2 lat siedzą nieużywane, dziwnie się układają na uszach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilo, sporo rzeczy z tej hurtowni widziałam, to już trzecie czy nawet czwarte zbiorowe zamówienie i kilkaset produktów miałam w rękach, mało było bubli. To na pewno też zależy od tego co się zamawia no i od oczekiwań

      Usuń
    2. MOże źle wybrałam :) ale to jednak zniechęca do dalszych zakupów, choć niskie ceny nieraz mnie kusiły z myślą: "a może teraz będzie lepiej"?

      Usuń
  8. Mam aż jedną rzecz z tych Twoich zakupów i bardzo lubię, tylko druty wewnątrz lubia targać materiał, mówię tu o kokardce czerwone w groszki, ja mam ale granatową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewes, materiał dość cienki wiec faktycznie drucik nieco nim poniewiera ale nie jest źle :)

      Usuń
  9. Te bransoletki są w komplecie czy pojedynczo ?
    Śliczności !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każda rzecz jest sfotografowana tak jak się ją kupuje :)

      Usuń
  10. Fajne rzeczy! Też tam kiedyś kupowałam z koleżankami. Przydatny post, będzie wiadomo, jak co wygląda na żywo! :-)
    Ostatnio postanowiłam spróbować sama robić biżuterię, tylko ciągle nie mam kiedy. ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba następnym razem dołączę do zamówienia, bo moje poprzednie zakupy w katherine były już dawno ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie dodatki! wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka dni temu złożyłam zamówienie w tej hurtownii i nie mogę doczekać się przesyłki!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo, ja tez chcialabym sie dolaczyc do nastepnego zamowienia. Planujesz moze jakos w najblizszej przyszlosci Aga? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ann, właśnie jestem tuż po kolejnym zamówieniu :) na moim FB zawsze ogłaszam

      Usuń
  15. :( ide na Twojego FB :P na stale i regularnie ;P

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)