piątek, 19 lipca 2013

Na łące


Już w przyszłym tygodniu :)

pozdrawiam
Aga

16 komentarzy:

  1. Uwilbiam takie klasyczne stylizacje z białymi koszulkami :)
    To jest dla mnie 'must have' kazdego lata :)
    Z niecierpliwoscią czekam na więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Alicja w krainie czarów :) piękna spódnica w godnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcie :D Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! wyglądasz jak elfka! :******

    OdpowiedzUsuń
  5. dodać skrzydełka i będzie dobra wróżka :) ślicznie i urokliwie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tym samym pomyślałam jak zobaczyłam to zdjęcie :)

      Usuń
  6. Cos czuje, ze zdjecia idealnie trafia w moj gust :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne zdjęcie :) a spodnica... znowu zazdroszcze, tak jak koszuli ombre :D

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)