niedziela, 14 lipca 2013

New Romantic by Rimmel

Jakiś czas temu trafił w moje ręce a raczej na moje paznokcie ciekawy lakier.

New Romantic by Rimmel


 Lakier z serii Kate, w kolorze delikatnym, subtelnie różowym o transparentnym, nieco drobinkowym wykończeniu.


 Lubię lakiery konkretne- kryjące, kolorowe, wyraziste. Ten do takich nie należy a jednak...coś w sobie ma :) Jest idealny do wykończenia frencza gdyż ma transparentne krycie, nie zostawia smug i daje piękny połysk. Ma bardzo subtelny shimmer który tylko dodaje mu uroku.


Lubicie takie kolory na paznokciach? Czy tak jak ja wolicie dać czadu?

pozdrawiam
Aga

20 komentarzy:

  1. Mam go, ale nie podoba mi się ten efekt prześwitania. Wolałabym, aby był kryjący. Ale ogólnie bardzo lubię lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie jest kryjący, ale do frencha idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię takie kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor bardzo fajny, szkoda, że prześwituje :<

    OdpowiedzUsuń
  5. o rany zazdroszczę Ci tych pazurków !
    kolor nie moje klimaty niestety ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze, że go nie kupiłam...myślałam, że lepiej kryje :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek piępkny. Szkoda że nie jest bardziej kryjący, ale do frencha idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba jednak wole bardziej kryjące lakiery :) chyba, że frencz
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo fajnie, szkoda tylko, że nie do końca kryje, ale myślę, że baza w formie białego lakieru może temu zaradzić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny,delikatny i klasyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wolę bardziej zdecydowane kolory.. ale ten mi się bardzo podoba.. do frencha jak piszesz super, czy gdy tak po prostu chce się czegoś normalnego:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny! Choć też wolę zdecydowane kolory, ale ten jest wyjątkowo piękny!

    OdpowiedzUsuń
  13. wolę mocniejsze kolory, ale ten jest bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczo wyglądają te mini mini drobinki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też go mam, trochę szkoda, że prześwituje ale i tak bardzo podoba mi się jego kolor : ))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wole kryjące lakiery, choć ten ma swój urok

    OdpowiedzUsuń
  18. gdyby był kryjący, byłby idealny :) chociaż ja wolę intensywniejsze kolory na paznokciach

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)