wtorek, 9 lipca 2013

Ombre hair, ombre nails, ombre...clothes?

 Efekt ombre czyli stopniowania koloru przeszedł już chyba przez wszystko. Włosy, paznokcie a nawet ciuchy. Do tej pory nie kusiły mnie ubrania ombre ale do czasu. Aż ujrzałam bluzkę polskiej firmy PresKA. I przepadłam.


To taki prezent urodzinowy :) nie mogłam się zdecydować, oba warianty kolorystyczne mnie kusiły, wabiły, przyzywały. Ale zdecydowałam się na łosoś z pomarańczem. Piękny efekt ♥ soczysta pomarańcza, przypomina mi zachód słońca nad morzem. Zwiewna, lekka, urocza. I taka bardzo bardzo letnia. Zatrzymam nią lato w mojej szafie.


Już niedługo nowe stylizacje na blogu. Pomysłów sporo :)

 pozdrawiam
Aga
ps. czekam do wieczora na adres od magdazzle 

19 komentarzy:

  1. Zakochałam się w efekcie ombre, i w mojej szafie mam już kilka cieniowanych ubrań :) I na nich sie chyba nie skończy :D :D :D Czekam na Ciebie w tej koszuli :)
    Buziaki, Yenn :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yen, ja jakoś nie mogłam się przekonać, zwłaszcza że większość cieniowana jest od bieli :)

      Usuń
  2. Do tej pory średnio przypadały mi do gustu ubrania ombre, ale ta bluzke jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, faktycznie, taki słoneczny, gorący kolor zatrzyma lato w szafie na długo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała, rzeczywiście przypomina zachód słońca nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie strasznie podoba się ten trend ombre =) Póki co u mnie jedynie na paznokciach, ale marzy mi się jakaś fajna bluzka i spodenki z takim motywem.
    Twoja bluzka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula ma super kolorki! Jednak za ombre na włosach to nie przepadam szczególnie mam wrażenie niechlujności i odrostów ;)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam pewna, że wybrałaś drugą wersję (bo na nią się czaje:P ) ale przyznam, że obie są urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny efekt, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała jest :) Wybór faktycznie trudny, drugi wariant kolorystyczny jest równie ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny kolor! Lubię ombre na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)