piątek, 19 lipca 2013

Pędzle Lily Lolo

Jako wielbicielka kosmetyków mineralnych oraz pędzli wszelakich, nie mogłam przejść obojętnie wobec oferty pędzelkowej marki Lily Lolo dedykowanej minerałom :)
W me posiadanie wszedł niezwykle uroczy zestaw 7 Wspaniałych oraz super kabuki. Chcecie je zobaczyć? :)


Może zacznę od kabuki a potem opowiem Wam o pędzlach z zestawu?

                                                                        Super Kabuki                                                                    
  • Pędzel Kabuki wykonany jest z najlepszego gatunkowo syntetycznego włosia, które jest ultra miękkie. Idealny do nakładania naszego podkładu mineralnego.

    • Idealny do nakładania naszego podkładu mineralnego.
    • Miękkie, syntetyczne włosie nie wypada tak jak naturalne oraz zapewnia gładką aplikację podkładu.
    • Jest to pędzel bardzo dobrej jakości, dzięki któremu precyzyjnie nałożysz podkład
    • Całkowita wysokość pędzla to 7cm, a samego włosia 4cm
    • Może być używany przez wegan
    opis costasy.pl

    Można go kupić w sklepie internetowym costasy.pl KLIK

Powiem krótko- jest moc
Super Kabuki jest naprawdę super i dla niego odstawiłam pędzel typu flat top którym od stu lat aplikowałam minerały. 
Jest idealny- bardzo gęsty, mięciutki, syntetyczny. Świetnie rozprowadza podkład na skórze cienką równomierną warstwą, nie pochłania go. Minerały nałożone tym pędzlem wyglądają zdecydowanie lepiej niż flatem. 
Jedyny zgrzyt to fakt że długo schnie- no ale przy tej gęstości jest to zrozumiałe i wybaczam :) 


                                                     7 Piece Luxury Brush Collection                                                        
  • Dzięki temu 7-częściowemu zestawowi pędzli wykonanie mineralnego makijażu oczu i twarzy będzie jeszcze przyjemniejsze. Zestaw znajduje się w eleganckim etui wykonanym z wysokiej jakości tworzywa sztucznego, dzięki czemu doskonale sprawdzi się również w podróży.

    • w skład zestawu wchodzi 7 pędzli: Powder Brush, Angled Blush Brush, Concealer Brush, Eye Shadow Brush, Eye Blending Brush, Eye Detail & Smudge Brush oraz Eye Definer Brush
    • idealny zestaw, by dodać makijażowi głębi oraz odpowiednio podkreślić i zaakcentować poszczególne jego elementy
    • niezastąpiony w podróży
    • może być używany przez wegetarian i wegan
    opis costasy.pl 
 Można go kupić w sklepie internetowym costasy.pl KLIK  

Pokażę Wam i opiszę po kolei każdy z pędzli.


Pędzel do pudru. Miękkie sprężyste włosie, kształt owalny.
Pędzel do różu czy do pudru brązującego (do modelowania owalu twarzy). Mój ulubiony ścięty kształt  główki.
płaski języczek do korektora. Dobry do precyzyjnej aplikacji kosmetyku na niewielkie obszary twarzy.
średniej wielkości pędzelek do oczu- typowy owalny kształt.
pędzelek do rozcierania, dość zbity, owalny. Wydawać się mogło że typowe pędzelki do rozcierania powinny być dość rzadkie i  rozcapierzone ale i takim pędzelkiem można rozcierać :)
pędzelek do robienia kresek czy też do brwi. Niewielki, skośnie ścięty.
I na koniec podwójny pędzelek. Z jednej strony mały pędzelek do precyzyjnych zadań, z drugiej zaś aplikator do rozcierania (dobry do dolnej powieki)

 W pędzelkach z zestawu podoba mi się fakt że są nazwane na rączce i od razu widać do czego są przeznaczone.
Wszystkie pędzle są starannie wykonane, ze strony estetycznej jak i praktycznej nie mam nic do zarzucenia :)
W przyszłym tygodniu postaram się pokazać je Wam w akcji :)


 pozdrawiam
Aga

18 komentarzy:

  1. Wydają się naprawdę sympatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak dobrze trafiłam, mam pytanie znasz jakiś dobry puder mineralny ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. puder powiadasz... :) ja aktualnie używam tego matte z Lily Lolo, słyszałam ze ten silk jest fajny :) no i te z samorobionych zestawów z kolorówki, super są

      Usuń
  3. Świetnie wyglądają. Chyba czas sobie zakupić pędzel do podkładu, bo jak do tej pory nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uuu niezły zestaw:)mi do mojego zbioru brakuje jeszcze parę pędzelków:) zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dwóch lat mam super kabuki LL - uwielbiam go (faktycznie schnie bardzoooo długo).
    Od kilku miesięcy pędzelek do korektora, eye linera i baby kabuki- też uwielbiam.
    Moje ulubione pędzle to te z LL.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiam sie na tym zeztawem juz dosc dlugo :)
    Mysle ze jest idealny w podrozy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno :) etui jest bardzo poręczne :) no i ładne :)

      Usuń
  7. ja mam jego mniejszego braciszka i też jest cudny:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. tez zdradzilam flat topa z super kabuki hehe :D

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)