piątek, 19 lipca 2013

Pielegnacyjne i kolorówkowe nowinki

Czyli co nowego u mnie piszczy :)

Całkiem niedawno w ofercie sklepu internetowego costasy.pl pojawiła się naturalna marka pielęgnacyjna (czyli to co takie tygryski jak ja lubią najbardziej) o przesłodkiej nazwie Lulu&Boo.
To luksusowa, brytyjska marka ekologicznych kosmetyków do pielęgnacji pochodząca z malowniczej Kornwalii. Wyjątkowe kompozycje składników, tj. olejki eteryczne oraz aktywne ekstrakty z roślin pochodzących z upraw ekologicznych sprawiają, że produkty Luly&Boo są polecane do pielęgnacji wszystkich rodzajów skóry. W ofercie marki znajdują się m.in. ekologiczne kremy do twarzy, żele pod prysznic, balsamy do ciała, a także ziołowe maści o właściwościach leczniczych. Kosmetyki naturalne Lulu & Boo są wolne od parabenów, sztucznych substancji zapachowych, barwników oraz drażniących substancji chemicznych tj. Sodium Lauryl Sulphate (SLS). Większość produktów została certyfikowana przez Soil Association (oznacza to, że zawierają one 95-100% składników pochodzących z upraw ekologicznych). Co więcej, znaczna większość produktów Lulu&Boo to również kosmetyki wegańskie, które zostały zatwierdzone przez The Vegan Society.
źródło costasy.pl

W moje ręce wpadły trzy produkty, dopasowane idealnie do potrzeb i wymagań mojej skóry twarzy.


Są to: żel oczyszczający z wyciągami z pokrzywy i lemon tea-tree, serum liftingujące z olejkiem z dzikiej róży oraz  krem z olejkiem z krokosza barwierskiego i z wyciągiem z pokrzywy. Jestem strasznie podekscytowana i natychmiast zaczynam się nimi miziać :)


Jeśli chodzi o moją toaletkę, jej obfita zawartość powiększyła się o dwa produkty marki Besame.


Piękna pomadka w głębokim kolorze Noir Red oraz podwójna konturówka. Uwielbiam kosmetyki  Besame ♥. Ich czerwienie skradły moje serce i nie pozwalają na żadną zdradę z inną firmą.

A co nowego wpadło w Wasze zachłanne rączki? :)) 

pozdrawiam
Aga

12 komentarzy:

  1. tez mam szminkę marki Besame i ubóstwiam ją!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaki kolor?
      Ja je kocham, to satynowe wykończenie, głębia koloru, trwałość ♥

      Usuń
  2. Oh jej, kosmetyki Lulu&Boo wyglądają przecudnie! Koniecznie muszę się przyjrzeć tej marce.
    A czerwień szminki Besame jest bajeczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz widzę tę markę ale wszystko wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. którą? Lulu&Boo? :) Piękne opakowanie, bardzo dobre składy, sama jestem jej ciekawa

      Usuń
  4. Ostatnio na szczęście nic. Mam plan oszczędzania na wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tej marki Lulu :)
    Musze się przyjrzec ich ofercie bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten żel jest świetny , uwielbiam jego zapach ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! Cudownie pachnie, to pierwsza rzecz która mnie rano budzi :)

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)