środa, 10 lipca 2013

Urlopowo

Lato, wyjazdy, urlopy... w tym roku skromnie, finanse pod kreską więc wybraliśmy się na jakiś czas na działkę. Czasem zimno aż nos siniał i zęby szczękały, czasem dzikie obezwładniające upały. Brak prysznica i ciepłej wody, toaleta wspólna ale za to cisza, spokój, zieleń, bliskość lasu :) Kluski były przeszczęśliwe :)

Wrzucę Wam kilkanaście zdjęć, wszystkie znajdziecie TUTAJ
Nagrałam też kilka filmików ale to za jakiś czas, na razie uraczę Was fotkami, ok? :)

 


A jak Wasze wakacje?

pozdrawiam
Aga

ps. wieczorem postaram się napisać recenzję, wracam na dobre :)

20 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Psiaczki cudowne, piszę to poraz "enty":). Czasami lepiej można na działce wypocząć wśród przyrody-ja uwielbiam! Niż na jakieś Majorce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh :) pewnie, zresztą na Majorkę Klusek nie zabiorę a na działkę jak najbardziej :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Zawsze jak patrzę na Twoje zdjęcia to strasznie mi szkoda, że nie mogę mieć psa w domu - razem z mężem bardzo byśmy chcieli, ale teść, z którym mieszkamy, zwierząt nie toleruje, więc szkoda psa :( Ale za to "nacieszamy" się psiakami u mojej mamy ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne zdjęcia :)psiaki faktycznie wyglądają na szczęśliwe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne zdjecia, kluski boski. Najlepsza fota to jak spisz z klucha :)Pozdrawiamy (ja 4 koty i pies)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia ! Twoje pieski muszą być niezwykle radosnymi kluskami - to widać po ich roześmianych oczach (sama mam 4 czworonożne łobuzy) :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bosze ! ale cudne jestecie ! A to zdjęcie gdzie śpicie we trójke ..normalnie serce mięknie !
    Szczęscie miały te Kluski ogromne ,ze trafiły do Was :*

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi się podoba latający klusek koło Twojego męża :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia:)widać że kochasz swoje psiaczki:)też mam 4 w tym jednego takiego pluszaczka białego shih tzu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za szczęścia macie kudłate!
    Pozdrawiam ze słonecznego upalnego Lublina.

    OdpowiedzUsuń
  10. widać Agusia, że wypoczęłaś! o urodę tez dbałaś jak należy;))))
    Kluski się wyszalały, wszyscy szczęśliwi, akumulatory naładowane:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, bardzo pozytywne :D
    urocze są te Twoje psiaczki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zapas napojów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah :))) całkiem słuszny, jeszcze sporo zostało

      Usuń
  13. Mam pytanie- jakim obiektywem robiłaś te zdjęcia rosy? Przepiękne fotki tak w ogóle i tunika świetna plus maseczka utrzymana w kolorystyce ;).Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, to nie rosa tylko deszcz :) cały dzień wtedy padało i było zimno (13 stopni). Oczywiście w ruch poszedł mój ulubiony Tamron 90 :)
      pozdrawiam ciepło

      Usuń
  14. Aga gdzie kupiłaś ta różowa bluzkę?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. UUU, ile piwa, podołaliście wszystkim? Cudne zdjęcia psiaków, rozcuzla mnie natomiast Twoje zdjęcie na leżaku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia :) widzę, że psiaki się wyszalały a Wy odpoczęliście.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)