niedziela, 21 lipca 2013

Z-Pore GoodSkin Labs

 Kto ma problem z widocznymi rozszerzonymi porami? 
Ja na pewno, dlatego postanowiłam wypróbować pewien preparat- czy pomógł?
Zapraszam na recenzję.

Z-Pore GoodSkin Labs


                                                                Kilka słów od producenta                                                        

Z-Pore GoodSkin Labs to specjalistyczny produkt matujący, który natychmiast maskuje widoczność porów, redukuje błyszczenie się skóry oraz kontroluje wydzielanie sebum, dzięki czemu skóra wygląda gładko i nieskazitelnie przez cały dzień. Kosmetyk jest beztłuszczowy i bezzapachowy. 
 
Składniki minimalizujące wielkość porów:
  • Kompleks Pore Smoothing – specjalne polimery, cząsteczki rozpraszające światło oraz mika natychmiast redukują widoczność porów
  • Mieszanka Oil Control – pomaga absorbować sebum, dzięki czemu skóra pozostaje gładka i matowa przez cały dzień
opis producenta
Pojemność: 20ml
Cena: 99zł
 
Do kupienia w perfumeriach Douglas

                                                                      Moja opinia                                                                        

Na początku zastanawiałam się czy to kosmetyk pielęgnacyjny czy tylko upiększający na zewnątrz i na chwilę. Jak to jest naprawdę z Z-Pore?

 Opakowanie 
miękka tubka z dozownikiem w postaci dzióbka

 
 Konsystencja 
niczym fluid, nieco pudrowa i zbita


Kolor/zapach 
lekki i delikatny zapach, kolor cielisty

Aplikacja
nakładałam go  przed makijażem

 Działanie 
Patrząc na skład postanowiłam nie wymagać od Z-Pore jakiegokolwiek długofalowego działania pielęgnacyjnego, zresztą producent nie obiecuje nam ze preparat magicznie zmniejszy pory na wieki wieków.
Potraktowałam go jak bazę wygładzającą  i regulującą wydzielanie sebum. I działa. Pory natychmiast przestają być widoczne a makijaż trwa w idealnym stanie kilka długich godzin mimo ze zwykle już po 2h zaczynałam się świecić. Tu zdecydowanie ten czas jest wydłużony. Dodatkowo współpracuje z każdym moim podkładem, nie waży się i nie roluje.
Mimo obecności silikonów produkt mnie nie zapycha i nie przyczynia się do powstawania zaskórników.
Efekt jest widoczny i to wyraźnie


Jednym słowem- bardzo dobra baza wygładzająca. Tylko czy za bazę jesteśmy w stanie zapłacić 100zł? Ja chyba nie.

Podsumowując...

 Plusy 
nie zapycha
widocznie redukuje rozszerzone pory
wygładza
reguluje wydzielanie sebum
przedłuża trwałość makijażu
nie roluje się

 Minusy
cena

Skład/INCI 

Moja ocena 
4/5

pozdrawiam 
Aga

16 komentarzy:

  1. Problemów z rozszerzonymi porami nie mam ale mam nawilżający krem tej firmy i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie nieźle sobie radzi...ale cena dość wysoka

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo... Rzeczywiście ładnie zamyka pory, ale masz rację... Ta cena!

    OdpowiedzUsuń
  4. w tej chwili testuję lancome visionnaire i jestem zadowolona, ale wyglada na to, ze z-pore tez jest całkiem niezły

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo coś dla mnie nawet nie straszna mi ta cena :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdyby cena była bardziej korzysta to chętnie bym ją przyganeła. W Twoim przypadku ładnie zamyka pory - ja miałabym obawy, że może mnie po niej wysypać (moja cera lubi mi płatać takie niespodzianki) i wtedy byłabym bardzo zła z powodu straconej gotówki... W każdym razie będę o niej pamiętać... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja cera jest bardzo kapryśna i wrażliwa, zwykle mnie wysypuje po drogeryjnych kosmetykach a tu nic :)

      Usuń
  7. U mnie sprawdziła się kuracja maścią Retin A. Zwęża pory, zmniejsza przetłuszczanie się skóry, eliminuje zaskórniki.
    Minusem jest to, że jest na receptę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tańsze bazy które są świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie znam- każda jedna silikonowa mnie zapycha

      Usuń
  9. Cóż faktycznie cena wysoka. Kilka dobrych baz wygładzających pod makijaż robi to samo. Ale ten efekt nieświecenia mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. testowałam sporo baz wygładzających, opartych na silikonach ale ta jest jedyną która mnie nie zapycha :)

      Usuń
  10. Efekt super, nigdy nie zwracałam uwagi na te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena przeraża, ale efekty zniewalające :O

    http://daruniunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)