czwartek, 2 stycznia 2014

Arganoil from MoRocco Lee Stafford

Jako posiadaczka cienkich długich włosów z kapryśnymi końcówkami często sięgam po preparaty silikonowe do zabezpieczania końcówek. Nie demonizuję silikonów i nie wkluczam ich z codziennej pielęgnacji. Sprawdzają się idealnie do ochrony włosów skłonnych do rozdwajania się. 

Arganoil from MoRocco Lee Stafford


                                                               Kilka słów od producenta                                                                

Lekki i odżywczy olejek arganowy z Maroko, do pielęgnacji każdego typu włosów.
 
A premium, light weight oil treatment for all hair types, created by a special blend of ingredients which help to create soft, shiny hair, leaving it in superb condition. Containing Pro-Argan™ complex this miracle oil nurtures hair and helps enrich its natural shine. Delivering a smooth, shiny, silky finish without any product build up.
opis producenta
Pojemność: 50ml
Cena: od 30zl w promocji (Hebe) do ponad 50zł
 
                                                                                       Moja opinia                                                                         

Jakiś czas temu zaczęłam częstować moje końcówki nowym preparatem. Podział?

Opakowanie 
plastikowa dość twarda buteleczka z dozownikiem który bardzo sprawnie wypluwa niewielkie ilości kosmetyku


Konsystencja 
typowa dla silikonowych oleistych preparatów

Kolor/zapach 
Zapach fantastyczny, lekko słodkawy przyprawiony nutą orientu. Długo utrzymuje się na włosach.

Aplikacja 
Arganoil nakładam po każdym myciu na końcówki włosów i minimalnie na długość w celu zabezpieczenia ich przed czynnikami zewnętrznymi, wygładzenia i nadania im połysku

 Działanie 
Przy pierwszym użyciu traktowałam go jak zwykły silikonowy oblepiacz włosów, dodatkowo za niezbyt niską cenę. I już przy pierwszej aplikacji moje odczucia uległy diametralnej zmianie :) Oleek jest świetny, nie ma długiego składu wypełnionego wyłącznie silikonami i konserwantami. Już na trzecim miejscu mamy drogocenny olejek arganowy który tylko w tym produkcie jest sprzymierzeńcem moich piórek. Stosowany bowiem solo zbytnio je obciąża. W Arganoil od Lee Stafford sprawdza się świetnie.
Kosmetyk używany oszczędnie działa na moich cienkich włosach prawdziwe cuda- oprócz zabezpieczenia końcówek świetnie je wygładza, nabłyszcza i skutecznie zapobiega mojej zmorze czyli puszeniu. Jeśli dodać do tego fakt że ich nie obciąża i nie powoduje przylizu oraz bajeczny długo utrzymujący się zapach- mam produkt idealny. Na chwilę obecną wiem że przy nim zostanę na dłużej :)

Podsumowując... 

Plusy 
wydajny i to bardzo!
nie obciąża i nie przetłuszcza włosów (stosowany z umiarem)
zabezpiecza końcówki przed rozdwajaniem się
wygładza i nabłyszcza
pięknie pachnie a zapach utrzymuje się na włosach dość długo
 zapobiega puszeniu
zawiera olej arganowy


Minusy 
cena ale można go upolować w promocji 

 Skład/INCI 

Moja ocena 
5/5

pozdrawiam 
Aga

12 komentarzy:

  1. taki olejek to i ja bym chętnie użyła:) a jeszcze jak nie przetłuszcza włosów to duży plus dla niego:) może spróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się dzisiaj nad nim, bo jest w promocji, ale przeczytałam gdzieś opis, że ma orientalny zapach, zrezygnowałam z zakupu. U Ciebie teraz czytam, że ten zapach jest fantastyczny. I co tu zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam i bardzo lubię :) Zgadzam się z opinią w stu procentach, jedynie zapach jak dla mnie jest odrobinę męski, co nie wyklucza jednak faktu, że jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mi się skończy Macadamia Natural Oil to sięgnę po tą pozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt. Moje włosy też są cienkie z kiepskimi końcówkami, jak go kiedyś dorwę w promocji, to pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tyle razy ile jestem w hebe tyle razy mam go w ręku, jednak wcześniej nie spotkałam z żadną recenzją, tera zna pewno go sobie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm, ciekawy produkt, muszę się nad nim porządnie zastanowić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem czy ma podobną nutę zapachową jak inne produkty Lee Stafford, bo właśnie używam zestawu Poker Straight i śmieję się, że pachnie jak szampon dla moich psiaków, który pamiętam z dzieciństwa :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjnym serum na koncowki z olejkiem arganowym jest mila argan oil... cena ok 20 zl... krotki sklad, pieknie pachnie i super dziala...

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjnym serum na koncowki z olejkiem arganowym jest mila argan oil... cena ok 20 zl... krotki sklad, pieknie pachnie i super dziala...

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjnym serum na koncowki z olejkiem arganowym jest mila argan oil... cena ok 20 zl... krotki sklad, pieknie pachnie i super dziala...

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś jak będzie w promocji to pewnie go kupię

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)