czwartek, 15 maja 2014

Biokap Nutricolor 3.0

Jestem po kolejnym farbowaniu :) ponownie sięgnęłam po farbę Biokap, którą moje włosy bardzo lubią. Tym razem zdecydowałam się na Ciemny Brąz 3.0


Poprzednio kładłam kolor w końcu marca więc od tego czasu włosy zdążyły wypłowieć. I pokazać swoją siwą stronę mocy ;)

włosy na zdjęciu są naolejowane
Postanowiłam przyciemnić się nieco gdyż jako prawie brunetka czuję się zdecydowanie lepiej :) Dzień po farbowaniu włosy były bardzo bardzo ciemne.


Jednak po tygodniu kolor doszedł do siebie i obecnie prezentują się tak.


Ciemny Brąz 3.0 na chwilę dzisiejszą jest moim ulubionym odcieniem Biokap :) Głęboki, raczej chłodny i naprawdę ciemny.
A jak wyglądają Wasze włosy tej wiosny? :)

Produkty Biokap kupicie w aptekach, tu macie pomocnik KLIK

pozdrawiam, Aga

21 komentarzy:

  1. o ślicznie się schłodziłaś :D
    Bardzo na plus :D
    I ja kocham Biokap . Tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że bardzo dobrze ta farba kryje :)
    Polecę ją mamie bo sama nie farbuje włosów :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z koleżanką wyżej- zmiana zdecydowanie na plus :)
    U mnie już od roku czysta czerń i odkąd ją odkryłam nie widzę siebie w innej wersji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trochę trwa aż trafi się na swój kolor :))

      Usuń
    2. Oj tak, mogę coś o tym powiedzieć. Przeszłam z zimnego brązu do jasnego i ciepłego, a później zrudziałam po to, by następnie stać się dorodną śliweczką.. i tak dalej, i tak dalej :) Aż w końcu chcąc zafarbować się na brąz stałam się czarna i tak zostało :)

      Usuń
    3. Kobieta zmienną jest :))

      Usuń
  4. Jesteś przepiękna brunetką Aguś!!! Zajrzę do tej apteki, może coś rudego mają...:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny odcień :-) Ja nie farbuję włosów, ale to się za niedługo niestety zmieni, bo pierwsze siwe włosy już do mnie zawitały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, siwulce nie dają nam wyboru

      Usuń
  6. Śliczny kolor :) Choć ja jestem fanką indebrya, czy jakoś tak, rewelacyjną trwałość ma ta farba na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie średni brąz, farba Inoa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądają twe włosy.W ogóle jesteś bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie Ci pasuje ten kolor! Wyglądasz pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja farbowalam ostatnio 4.06, zastanawiam się nad jasniejszym. Chociaż ten 3.0 też piękny:-) i co tu robić teraz:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz rewelacyjnie w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)