poniedziałek, 29 września 2014

Korektor z pigmentami owocowymi SPF20 100% Pure

Czas na kolejny naturalny produkt ze sklepu Plants for Beauty. I kolejny korektor. Bo, moi drodzy, korektor jest bardzo ważny, by nie rzec niezbędny w mojej kosmetyczce (ach te gigant cienie pod oczami).


Kilka słów od producenta

Korektory w 100% naturalne, zawierają kofeinę  oraz  zieloną  herbatę , zielona kawa i skoncentrowane witaminy działają  przeciw - starzeniu  bogaty również w  antyoksydanty i odżywczy olej z dzikiej róży.
Wykonane z pigmentów z owoców i warzyw. Nie zawiera syntetycznych substancji chemicznych, sztucznych substancji zapachowych ani innych toksyn. Naprawdę, 100% czystej natury.

Dla kogo: Dla tych, którzy pragną, aby rozjaśnić cienie, zminimalizować drobne zmarszczki lub ciemne plamy oraz przebarwienia , aby wyrównać koloryt skóry.  Korektor nakarmi Twoją skórę składnikami odżywczymi ,nawilży i ochroni przed wolnymi rodnikami .
Makijaż który nie tylko ukryje niedoskonałości naszej cery ale jednocześnie ją nakarmi i zniweluje oznaki upływającego czasu.

100% naturalny, 100% Vegan, bez glutenu

- Ukrywa cienie i wyrównuje koloryt skóry
- kofeina, zielona herbata , zielona kawa - rozjaśnia cienie

opis plantsforbeauty.pl
Pojemność: 7g
Cena: 76zł

Korektor ten kupicie w sklepie internetowym Plants for Beauty KLIK



Moja opinia

Poprzedni korektor o dobrym składzie ze sklepu Plants for Beauty sprawdził się bardzo dobrze. Czym ten się różni? Czy jest równie dobry?

Korektor ma wygodny w aplikator w postaci gąbeczki. jednak by zachować higienę, najpierw nakładam odrobinę produktu na wierzch dłoni a potem dopiero nanoszę palcem pod oczy. Korektor ten ma kremową i dość gęstą konsystencję co widać na zdjęciu. Posiadam odcień Creme czyli najjaśniejszy i faktycznie jest on bardzo jasny.


Dzięki swej formule zawierającej dużą ilość pigmentu korektor 100% Pure ma bardzo dobre krycie. W pełni kryje moje niemałe cienie pod oczami. Wystarczy niewielka ilość dlatego nie przesadzajcie i nie szpachlujcie skóry pod oczami gdyż na pewno powłazi Wam on w zmarszczki. Kropelka, ciut ciut i jest dobrze :)
Korektor ma też składniki o działaniu pielęgnacyjnym więc warto sięgać po niego regularnie. Zielona herbata, kofeina, zielona kawa czy olej z dzikiej róży czynią z niego nie tylko kosmetyk kolorowy. Warto się nim bliżej zainteresować bo choć cena nie jest niska, ale pojemność, wydajność i bardzo dobry skład sprawiają że jest to produkt godny polecenia.

Skład
Ingredients: Organic Green Tea1, Organic Rose Hydrosol1, Organic Green Coffee2, Organic Rice Powder3, May contain all or some of the following pigments : Organic Peach4, Organic Apricot4, Organic Carrot3, Organic Pomegranate4, Organic Cocoa Bean3, Organic Goji Berry3 and Organic Tomato3, Aloe Vera, Organic Lavender3, Organic Chamomile1, Organic Rosehip Oil1, Candelilla Wax, Vitamin E (a-tocopherol), Vitamin C (ascorbyl palmitate), Extracts of Organic Rosemary3, Organic Oregano3, Organic Thyme3, Organic Grapefruit Seed3 and Organic Goldenseal5.
Sunscreen Active Ingredients: 15% Titanium Dioxide and 10% Zinc Oxide

1 certified organic by Oregon Tilth Certified Organic
2 certified organic by Hawaii Organic Farmers Association
3 certified organic by QAI
4 certified organic by Organic Certifiers
5 certified organic by Maryland Department of Agriculture


Pozdrawiam, Aga

10 komentarzy:

  1. Widzę, że bladzioch się zadowoli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam duże przebarwienia po słoneczne więc bez korektora u mnie ani rusz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. korektor to zdecydowanie mój przyjaciel :) o tym pierwszy raz słyszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetna marka oferująca naturalne produkty, zainteresuj się nią koniecznie:)

      Usuń
  4. Szukam czegoś co mnie nie wysuszy i nie podkreśli zmarszczek i znaleźć nie mogę... Może skuszę się na ten korektor :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wysuszy na pewno a dzięki bardzo dobremu kryciu używasz go w tak niewielkich ilościach że nie ma szans by podkreślił zmarszczki :)

      Usuń
  5. Marka nic mi nie mówi. Aczkolwiek produkt mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to typowa drogeryjna marka więc mogłaś nie słyszeć :)

      Usuń
  6. Bardzo mnie kuszą produkty tej marki :) A porównując oba korektory, który sprawdza się lepiej? Szczególnie jeśli chodzi o cienie pod oczami, też niestety mam duże. Proszę o pomoc w wyborze ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)