czwartek, 18 grudnia 2014

Jesienne wieczory z Goodies.pl

Jeszcze jesiennie choć zima tuż tuż :) przynajmniej ta kalendarzowa bo za oknem słońce i temperatury dodatnie. Nie narzekam bom zmarzluch ale tak po cichu marzę u śniegu a Wy?
Dziś kolejna porcja zapachów Yankee Candle ze sklepu Goodies.pl. 
Owoce w natarciu czyli Sweet Apple i Orange Splash.


Orange Splash. Dokładnie tak pachniały pomarańcze które zjadłam przed chwilą :)  Słodycz owocu zmieszana z kwaśnym sokiem i cierpką skórką, wszystko harmonijnie ze sobą połączone.


Sweet Apple. Totalny powrót do przeszłości gdy będąc dzieckiem zajadałam się pysznymi jabłkami z działki. Słodki, owocowy i bardzo jabłkowy aromat. Aż czuć sok spływający po brodzie  :) Jedzmy jabłka! I palmy Sweet Apple!


 Znacie je? Lubicie?



Mam dla Was rabat w wysokości 10% na zakupy wszystkich nieprzecenionych produktów Yankee Candle w sklepie Goodies.pl . Wystarczy użyć kodu AGOWEPETITKI podczas składania zamówienia i już :) Kod jest wielokrotnego użytku i działa do końca tego roku czyli do 31 grudnia 2014.  

Pozdrawiam, Aga

12 komentarzy:

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)