środa, 18 lutego 2015

BE by Bison Eveline

Dziś na celowniku kolejna polska marka odzieżowa- BE by Bison Eveline. Znacie? Jeśli  bywaliście, tak jak ja, przez wiele lat na forum wizaz.pl na pewno kojarzycie piękną Ewelinę :) To właśnie ona w zeszłym roku stworzyła BE by Bison Eveline. Zaskoczeni?



Markę BE by Bison Eveline tworzyłam w swojej głowie już od dziecka. Oczywiście, nie wiedziałam, że tak ją nazwę, ale wizualizowałam swoje atelier, zeszyty z nowymi projektami, planowałam pokazy mody, sesje zdjęciowe czy takie detale jak opakowania ubrań;) Oficjalne działania trwają od niedawna, jednak sam pomysł kiełkował w mojej głowie od kilkunastu lat. (...)
 Pewnie pomyślicie, że łatwiej byłoby pójść do sklepu zamiast rysować, wybierać tkaninę i dodatki, następnie szyć, robić przymiarki etc. Wtedy tworzyłam swoje ubrania głównie z przymusu – byłam wysoką, chudą jak patyk tyczką, która nie mogła znaleźć odpowiednio długich i wąskich  jeansów  czy dopasowanego płaszczyka. A teraz? Dzisiaj na pewno nie mam problemów ze znalezieniem odpowiedniego ubrania w sklepie, jednak zwykle albo poraża mnie cena tego co mi się podoba, albo odstrasza słaba jakość wykonania .

Więc czemu nie uszyć czegoś pięknego i dobrej jakości samemu? Sama pewnie nie zdecydowałabym się porzucić pracy w korporacji na rzecz „siedzenia przy maszynie”, bo nie mam tyle odwagi i wiary we własne pomysły. To, że moje projekty „poszły w świat:” i trafiły do większego grona odbiorców zawdzięczam wsparciu mojego narzeczonego i „naciskom” ze strony znajomych. Bez tego na pewno nadal tylko marzyłabym o tworzeniu ubrań.
źródło  evelinebison.blogspot.com

Jak widać marka powstała z pasji ale też niejako z potrzeby :) Stroje nie są skomplikowane, zwykle mają jeden detal służący jako ozdoba. Nie ma przeładowań. Zerknijcie na kilka fasonów a przekonacie się sami.

Kombinezon CHLOE*

Sukienka TAMARA*
Mini Coat*
Futrzak*
Płaszcz Jenny*
 *źródło evelinebison.blogspot.com

Pokazałam Wam tylko kilka wybranych projektów. BE by Bison Eveline wciąż się rozwija i trzymam kciuki za sukces :)

Stylizację z kompletem/zestawem KIM pokazywałam Wam jeszcze jesienią, pamiętacie to granatowe cudo? To krótki dość top połączony z ołówkową spódnicą midi.

Piękne rzeczy prawda? :) Warto zajrzeć na bloga BE by Bison Eveline i na fanpage

 Pozdrawiam, Aga



Zestaw KIM BE by Bison Eveline
Chusta Super-Dodatki
Szpilki StyloweButy

22 komentarze:

  1. Ale te płaszcze są wyjątkowe, nigdzie takich nie ma, a szukałam długo. Rozumiem, że na razie nie ma sklepu internetowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korah, póki co nie- zamawia się drogą mailową.

      Usuń
  2. Idealnie w nim wyglądasz a Ewelinka robi cuda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, zgadzam się. Eve to piękna czarodziejka :)

      Usuń
  3. Ten post jest dla mnie ogromnym wyróżnieniem:) Czuję się niesamowicie wyróżniona, i mam taaaaaaaaaakiego kopa do działania! Jak słyszę od klientek, że coś się dobrze nosi i podoba się moja praca, rosnę o 20 cm:) W takim razie prace nad sklepem online muszą przyśpieszyć:)

    Jeszcze raz dziękuję za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz talent, dziewczyno! A od sklepu internetowego to trzeba było zacząć, hihi:-)

      Usuń
    2. @Korah bardzo dziękuję za miłe słowa :) Sklep internetowy został zepchnięty na drugi plan, bo nie podejrzewałam, że moje projekty będą miały takie "wzięcie". Obecnie na pewno sklep ułatwiłby mi komunikację z klientkami oraz przyśpieszył sam proces sprzedaży. Ale - co się odwlecze.....;)

      Usuń
    3. Zdecydowanie, czekamy na niego i wszystkie postaramy się, by mocno Cię wspierać:) Zasługujesz na to zdolniacho:)

      Usuń
    4. Eve, więcej wiary w siebie. Rozkręcaj i działaj!

      Usuń
  4. Ewelinka jest świetna, wróżę jej duży sukces:) Piękna i zdolna, ideał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Angie :) Ewelina jest niezwykle uzdolniona.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. świetna jest ta spódnica z topem! Gdybym jeszcze miała taką figurę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy! Zmykam kuknąć na fanpage tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)