czwartek, 12 lutego 2015

Dziś na luzie o nowościach

Miałam dzisiaj napisać dla Was recenzję ale dzień był zabiegany i w końcu zdążyłam zrobić tylko zdjęcia nowych rzeczy które ostatnio się u mnie pojawiły. Nie będę obiecywać Wam że jutro wyrobię się z recenzją bo 13 piątek ;)
To jedziemy  :))


Trochę folku :) chusta i biżu od firmy Jędrzejko (mam ich dwa berety które kupiłam na allegro, baaardzo lubię)
Kolejne asymetryczne szpilki, tym razem zamszowe StyloweButy
Cudne bransoletki od Arcy-Dziełka
Szampon i odżywka o fajnych składach i przegenialne nożyczki fryzjerskie ze sklepu HairStore
Walentynkowe BeGlossy
Prezent czyli nowy case na mojego Note3, tym razem małpka od Paula Franka
O cholera! Jak one pachną! Chce takie perfumy i olejek do ciała! Nowa makowa seria Smoky Poppy The Body Shop
Zobaczcie jakie piękne! Rajstopy i legginsy ze sklepu Beli
Na koniec moja osobista Walentynka :))) Zakochana pościel
 I żadnych ciuchów, ha! :))

Pozdrawiam, nie dajcie się jutro trzynastemu :)
Aga

35 komentarzy:

  1. Jakie cuda <3 A pościel idealna ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są te rajstopy i legginsy, bardzo kobiece i przepiękne wzory!

    OdpowiedzUsuń
  3. makowa seria z TBS musi być cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna biżuteria, pościel urocza - chcę! :)
    Rajstopy śliczne, też by chciała :)
    Makowa seria - muszę powąchać gdzieś .... tylko gdzie ? :(

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zakupy! szczególnie szpilki są super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że jak to szpiku nie są zbyt komfortowe ;) mogliby zrobić szpilki wygodne jak adidasy ooo

      Usuń
  6. Mi podobają się bardzo buty i rajstopy! Rajstopy szczególnie z czerwonym akcentem :D Takie walentynkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te nowości, a szczególnie butki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Boskie są! Mam jeszcze czerwone zamszowe oraz cieliste lakierowane i czarne eko skórka z tego fasonu <3

      Usuń
  9. Buty-rewelacja! Ciekawa jestem też tej serii z TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusta piękna, a case świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne NOWOŚCI,ale to właśnie POŚCIEL podbiła moje SERCE :)
    Jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie mnie ciekawi ta nowa seria kosmetyków z TBS, uwielbiam ich masełka do ciała :)
    Pościel super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skąd jest ta pościel i jaka cena? Podobna jest w Lidlu, tylko że są dwie dla chłopaka i dziewczyny oddzielnie.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)