czwartek, 19 lutego 2015

I znów na szaro

Szarość. wszędzie szarość.  Kiedy wiosna podkoloruje choć trochę trawniki i drzewa? Kiedy słońce rozgrzeje powietrze i sprawi że na świat będziemy patrzeć w różowych a nie szarych okularach? 
Mimo mojej ogromnej miłości do koloru szarego- mam go dosyć. I następny zestaw, obiecuję, będzie kolorowy. Choć taki popielaty gołębi wiosenny płaszcz, mmm ;) przydałby się.



Po raz kolejny futrzak. Uwielbiam go. I z jego powodu trochę żałuję że zima wkrótce się skończy. Planowałam jeszcze czarny ale może poczekam z tym do jesieni ;)
Pod futrzak założyłam nieco kosmiczną, połyskliwą srebrną tunikę. I mimo zbliżonego koloru, obie rzeczy nie zlewają się ze sobą, a to za sprawą różnych faktur i wykończeń. Do tego czarne bardzo ciepłe rajstopy i mega wysokie czarne botki. 
Zdjęcia robiłam w dość ekstremalnych warunkach. Nie dość że wiało i było zimno to mżawka rujnowała z każdą sekundą moje idealnie wygładzone włosy.  I gdyby tego było mało, wymyśliłam sobie że będę stać na jednej z górek toru bmx-owego. Wdrapałam się dość wysoko, zmieniłam ukochane kozaki Zapato na  botki na platformie i wysokim obcasie i ... Houston, mamy problem. Powierzchnia była nierówna i oblodzona. Balansując na górce, smagana deszczem i wiatrem dzielnie pozowałam do zdjęć. Parę razy prawie straciłam równowagę- wizja stoczenia się w dół i złamania czegoś była przerażająca. Ostatni raz gdzieś wlazłam, daję słowo.


Futrzak Choies
Srebrna tunika Bee Collection
Rajstopy 600 den Beli.pl
Botki StyloweButy
Bransoletki  Arcy-Dziełka



 Pics by mój wyjątkowy fotograf który marzł razem ze mną i nie narzekał :* PtK

Pozdrawiam, Aga

28 komentarzy:

  1. futrzak geeenialny - uwielbiam takie dziwadełka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, ja też :)) nie dość że długie włosie, piękny kolor to jeszcze ta asymetria

      Usuń
  2. Futrzak mega <3, jednak botki pochłonęy moją całą uwagę x

    OdpowiedzUsuń
  3. Futrzak jest super☺chce taki. Też ostatnio lubię szarości, a buty bardzo w moim stylu☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Futrzak wygląda przepięknie *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko cudne:)) futrzak, tunika, buty i biżu ;))))

      Usuń
  5. Botki świetne, uwielbiam takie - fason i obcas, wysoki, ale dosyć "gruby" :) Chociaż ryzyko niepotrzebne, blogowanie powinno być spokojnym zajęciem, ono nie oferuje ubezpieczenia zdrowotnego... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek się stara i nie idzie na łatwiznę, hehe :))))

      Usuń
  6. Strój przepiękny! w kamizelce się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, uwielbiam Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A z Ciebie lufa;) Co tam futrzak, jest na drugim planie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czego to człowiek nie zrobi dla dobrych zdjęć ;) ;) ;) Ale było warto, bardzo fajnie wyglądasz :) Świetnie Ci wyszła ta gra faktur, lubię takie monochromatyczne zestawy, w których główną rolę gra właśnie nie tylko kolor, ale również rodzaj i struktura materiału :) I tak jak Ty lubię szarości, ale również tęsknię już za ciepłem i kolorem :) Chociaż ostatnio odważyłam się i w końcu kupiłam sobie futerko - teraz uczę się je nosić ;)
    Pozdrawiam, Yenn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jenn:*

      Robiłaś juz stylówę z futerkiem? Idę zerknąć :*

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Szarość jest bardzo wysmakowana, też uwielbiam choć tęsknię już za kolorami

      Usuń
  11. Futrzak świetny, bardzo podoba mi się to zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)