środa, 4 lutego 2015

Walentynkowy konkurs Arcy-Dziełka

Za 10 dni Walentynki :) wiem że wiele osób je bojkotuje i nie obchodzi tego święta jednak według mnie miło jest dostać jakiś słodki drobiazg :) choćby lizak czy kwiatka. Ewentualnie naszyjnik z brylantów ;)))



Z okazji tego święta mam dla Wam konkurs z miłym walentynkowym gadżetem. Jest to uroczy zestaw dwóch bransoletek z zawieszką w kształcie serca i kokardką. Nagrodę wykonała i ufundowała Ania czarodziejka ze strony Arcy-Dziełka.


Piękna prawda?

Zadanie konkursowe jest bardzo proste :) Napiszcie w komentarzach pod tym wpisem dlaczego chcecie ją mieć :) I tyle. I inicjały pod jakimi obserwujecie Arcy-Dziełka na FB :)

Zasady konkursu:
  •   konkurs trwa od dzisiaj tj. 04 lutego do 10 lutego 2015r włącznie (do godz.24:00)

  • konkurs jest skierowany do publicznych obserwatorów mojego bloga

  • zadanie konkursowe polega na:
- napisaniu w komentarzu pod tą notką  dlaczego chcecie wygrać ten zestaw bransoletek

- polubieniu fanpage  Arcy-Dziełka

Miło mi będzie jeśli polubisz również mój fanpage  :)  
ZGŁOSZENIA NIEKOMPLETNE NIE BĘDĄ BRANE POD UWAGĘ!
  • wśród prawidłowo napisanych komentarzy  komisja konkursowa (w skład której wchodzę ja) wybierze jednego zwycięzcę . Ogłoszenie wyników 11 lutego 2015 do godz. 20:00 na blogu Agowe Petitki. Zwycięzca powinien skontaktować się ze mną pod adresem agabil1@o2.pl w ciągu 3 dni od momentu ogłoszenia wyników w przeciwnym razie nagroda powędruje do kogoś innego. W mailu powinny być podane dane osobowe i adresowe niezbędne do wysyłki nagrody. Nagrody wysyła fundator nagrody.

  • Musisz mieć skończone 18 lat lub zgodę rodziców
  • jedna osoba- jeden komentarz

  • fundatorem nagrody czyli zestawu bransoletek jest Arcy-Dziełka

  • Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Konkursu z Regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu 7 dni od daty wyłonienia jego laureatów. Reklamacje składać można mailem na adres agabil1@o2.pl

  •  zastrzegam sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym regulaminie.
 Do dzieła!

 

pozdrawiam i życzę szczęścia
Aga

11 komentarzy:

  1. Ach cóż to by był Za prezent....10 lutego przekodowywuje się na 3 z przodu. Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym wygrać ten zestaw bransoletek, ponieważ bardzo mi się podoba, wyglądają przepięknie i uwodzicielsko. Noszę bransoletki różne, a jeśli miałabym właśnie tę poczułabym się atrakcyjnie podczas noszenia eleganckich strojów.

    Moje inicjały: M.Z

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o bransoletkę...TO byłby idealny dodatek do mojej sukienki! Ułożyłam anty-walentynkowy wiersz:
    Co to za święto - Walentynki?
    Moja babcia nigdy wcześniej o tym nie słyszała (...ja też)
    Co za zachodnia paranoja nas ogarnia!
    Nie lepiej jest czcić Swego Świętego mężczyznę zawszę,
    Niż w ten dzień płakać mu czy kupować gacie!
    Po co kwiat, który więdnie!
    Po co cukierek, po którym ciała nam przybędzie!
    Święty Mężczyzno, ugotuję Ci ziemniaki
    Nasmażę talerze kotletów,
    Schłodzę piwo do obiadu
    Nawet przebiorę się za policjantkę!!!
    Tylko nie bierz mnie na tę płytką, okazjonalną i prymitywną ...
    WALENTYNKOWĄ RANDKĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona tymi bransoletkami, a powodów, aby je wygrać jest kilka:
    * w tamtym miesiącu na siłowni zgubiłam swoją ukochaną bransoletkę z serduszkiem więc ta byłaby na pocieszenie :-)
    * 18 lutego obchodzę swoje 24 urodziny więc byłby to idealny prezent dla mnie :-)
    * biało-czerwona kojarzy mi się z Polską czyli ukochaną ojczyzną z domem z rodziną, gdzie zawsze wracam z wielki uśmiechem na twarzy
    * biel kojarzy mi się także z delikatnością czerwień natomiast z wybuchowością czyli dokładnie z moimi jakże różnymi, ale uzupełniającymi się cechami charakteru
    * od dawna pragnę mieć w swoim posiadaniu biżuterię Arcy-Dziełka - zawsze świecą mi się oczy gdy na fb widzę te wszystkie piękne błyskotki

    obserwuje jako - N.N.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym wygrać tę bransoletkę, ponieważ:
    -> jestem nimi zachwycona!
    -> w sumie nigdy nie noszę biżuterii, byłaby to miła odmiana;)
    -> jest ona połączeniem moich ulubionych kolorów, które mnie odwzorowują
    -> osobiście niezbyt lubię to "święto", ponieważ spędzam je samotnie, a tutaj trafia się okazja żeby pooglądać film w towarzystwie pięknej biżuterii ;p
    -> byłby to super prezent na Walentynki
    -> baaaaardzo rzadko coś wygrywam, byłoby miło;)

    Z.Z

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja powiem krótko, zwięźle i na temat: uwielbiam biżuterię i bardzo chciałabym wygrać bransoletkę bo jest przecudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym wygrać ten piekny zestaw ponieważ idealnie odzwierciedla moja osobowosć i mojego chlopaka. Czerwień to zdecydowanie ja- silna, porywcza, szalona.. z nutą niecierpliwości. W dodatku szybko się czerwienię, kiedy się zawstydzam. Cóż.. taki urok. Ponadto czasem jestem zbyt szczera- czego póżniej żałuję ale to juz po fakcie. Zresztą gdybyście zajrzeli do mojej szafy znalezlibyscie mnóstwo ubran w tym kolorze. Idealnie pasują do własciciela. Do tego moim przeciwieństwem jest ON- zdecydowanie pasuje do niego ta pastelowa barwa... Spokojny i opanowany, zawsze odnajduje sie w trudnej sytuacji. Jak kameleon. Cóż więcej.. nie rumieni się gdy zawstydza się jak ja. Do tego ma w sobie mnostwo romantycznosci, delikatnosci, cierpliwosci i wyrozumiałosci - co przy tak szalonej czerwieni jak ja przydaje mu się codziennie.. Chciałabym wygrac zestaw ponieważ miło byłoby nosic na ręce nas obydwoje, zawsze blisko, zawsze przy sobie.. połączeni sercem. Ponoć przeciwienstwa sie przyciągają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny, piszcie inicjały pod jakimi obserwujecie Arcy-Dziełka na FB bo Wasze odpowiedzi są niekompletne

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat konkurs trwa do 10 lutego czyli do dnia moich urodzin więc uznałam to za znak że może tym razem uda mi się coś wygrać, pierwszy raz w życiu. Na dodatek uwielbiam nosić bransoletki i nigdy nie ograniczam się do tylko 1 ( po coś ma się w końcu dwa nadgarstki, które są stworzone dla takich cudeniek). Na biżuterię Walentynkową póki co mam zarezerwowane palce (zwłaszcza jeden konkretny) :) :)
    obserwuję jako J.K

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja jako Polak-patriota jestem zachwycona bransoletkami ze względu na ich kolorystykę. Zobaczymy czy moja walentynkowa miłość do ojczyzny jest warta zachodu i czy dzięki temu zostanę szczęśliwą posiadaczką bransoletki w barwach walentynkowo-ojczystych ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)